اسامی رکابزنان اعزامی به مسابقات آسیایی اعلام شد

اسامی رکابزنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اعلام شد.

اسامی رکابزنان اعزامی به مسابقات آسیایی اعلام شدبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم دوچرخه سواری ایران 25 دی در سه گروه به مسابقات آسیایی در کشور ژاپن اعزام می شود.
 
رکابزنان این رشته در تمام طول سال زحمات زیادی کشیدند و در تورهای مختلف آسیایی حضور یافتند و باید دید پس از یک سال زحمت ایران در این مسابقات چه جایگاهی را کسب میکند،اگرچه به علت آسیب‌دیدگی عده‌ای از رکابزنان خوب کشور نتوانستند حضوری فعال داشته باشند.
 
در این خصوص مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی گفت: برای حضور در مسابقات آسیایی 25 رکابزن انتخاب شده‌اند و از بین این نفرات چند نفری ریزش خواهند کرد اما به ترتیب در قسمت سرعت آقایان محمد دانشور، علی علی عسگری، فرشید فارسی نژادیان و سیدرضا جبرئیلی و احسان خادمی نفرات منتخب هستند.
 
وی در خصوص اظهارات چند روز پیش احسان خادمی خاطر نشان کرد:دوچرخه سواری رشته ای است که زمان در آن اهمیت بسزایی دارد و در تایم گیری‌ها او نفر پنجم تیم ما است و برتر است اما سخنان او مبنی بر ضعف اوست.
 
چایچی در خصوص تیم جوانان یادآور شد: از تیم جوانان کسری باقر پور و علیرضا رفیعی فر اعزام می شوند و از تیم آقایان بزرگسالان رشته استقامت و نیمه استقامت نیز محمد رجبلو و قادر میزبانی و احد کاظمی و مهدی سهرابی نفرات منتخب هستند البته این رکابزن در هر دو رشته می توانند پا بزنند.
 
چایچی در خصوص آسیب دیدگی مهدی سهرابی یادآور شد:امروز مقرر شده تا مهدی سهرابی خود را به پزشک نشان دهد ولی در لیست اعزامی ها هست اما امکان دارد دکتر او را از حضور در مسابقات منع کند.
 
وی در خصوص اسامی نفرات اعزامی از تیم امید دوچرخه سواری تاکید کرد: از تیم امید محمد چایچی، محمد گنج خانلو و مهدی رجبی در دو رشته تایم تریل و استقامت شرکت می کنند و از تیم آقایان جوانان نیز امیرحسین جمشیدیان، پوریا حسینی و ابراهیم حاجی زاده اعزام خواهند شد.
 
وی در خصوص تیم بانوان اظهار کرد:در قسمت بانوان مریم جلالیه، فاطمه هداوند، فروزان عبدالهی، پرستو بایستی، ریحانه طالبی و زهرا صادق زاده رکابزنان اعزامی هستند.
 
چایچی در خصوص اعزام رکابزنان خاطر نشان کرد: از 25 دی رکابزنان را به ترتیب در 3 گروه با توجه به شروع مسابقات اعزام می‌کنیم که تیم اول استقامت و جاده است و پس از آن پیست آغاز می شود.
 
وی در خصوص میزبان امیدش به کسب مدال یادآور شد: مدال به دست می آوریم اما تعداد آن بستگی به شرایط دارد ولی در ورزش نمی‌توان کاملا امیدوار بود با توجه به اینکه هوای آنجا هم اکنون سرد هم است.
 
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: رکابزنان ، چایچی ، اسامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار