ملوانان در جست‌و‌جوی کشتی نجات

بحران در باشگاه ملوان بندرانزلی جدی‌تر از گذشته شده و حتی خبرهایی از اعتصاب و انحلال به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبرهای نگران کننده‌ای در خصوص باشگاه ملوان بندرانزلی شنیده می‌شود ملوانان که به مانند سایر باشگاه‌های لیگ برتری دچار مشکلات مالی هستند حالا خود را نیز درگیر این مسئله می‌بینند.
 
قوهای سپید که فصل را با شرایط سختی آغاز کرده‌اند حالا در میانه فصل با شرایط سخت‌تری روبه رو هستند.

قضیه مربی در ابتدای فصل، انتخاب دیر هنگام مدیرعامل و جذب‌نکردن حامی مالی تاکنون از جمله مشکلات این باشگاه محبوب شمالی است.
 
ملوانی‌ها که قصد داشتند 70 درصد از سهام باشگاه خود را واگذار کنند تاکنون موفق به این امر نشده‌اند و پرداختی آن‌ها تاکنون به بازیکنان بیش از 10 الی 12 درصد نبوده است و همین موضوع عاملی بوده است برای جدایی چند تن از بازیکنان این تیم، پاشنکو که دروازه‌بان اول این تیم در نیم فصل اول بود در حالی انزلی را ترک کرد که تنها 18 درصد قرارداد خود را دریافت کرده بود و حتی در مصاحبه‌ای که پس از جدایی در کشورش داشت گفته بود که (قرار بوده تا پیش از بازی با استقلال تهران، 40 هزار دلار دریافت کنم و این اتفاق نیفتد و حتی راضی به دریافت 5 هزار دلار بودم ولی زمانی که باشگاه حتی توان پرداخت این مبلغ را نداشت تصمیم به جدایی گرفتم.)

مشکلات مالی ملوان فراتر از این صحبت‌ها است و حتی بازیکنان این تیم تا 2 تا 3 بار دست به اعتصاب زده‌اند و به تازگی گفته‌هایی مطرح می‌شود که اگر تا روز شنبه اقدامی برای پرداخت به بازیکنان صورت نگیرد. بازیکنان اعتصاب می‌کنند و دیگر بازی نمی‌کند وحتی خبرهایی از احتمال انحلال این تیم به گوش می‌رسد.
 
حمید استیلی سرمربی این تیم حتی بارها در مصاحبه‌هایش گفته که (مسائل مالی تمرکز را از بازیکنان گرفته) و همین امر باعث شده تا جایگاه ملوان در جدول متزلزل شود و خیلی‌ها حتی خطر سقوط را برای این تیم حس کنند. 

در کنار این مسائل حتی بارها شنیده شده است که بازکینان و مربیان تیم اقدام به قرض دادن پول به سایرین  کرده‌اند. به هر حال اگر چه مدیرعامل ملوان پاسخگوی تماس‌ها نیست اما آذرگون سخنگوی باشگاه ملوان به خبرنگار ما گفته است که ( مشکل مالی گریبان گیر همه تیم‌ها است و این فقط مختص ما نیست با این حال امکان انحلال تیم بزرگی مثل ملوان وجود ندارد و تاکنون 3 میلیارد از هزینه‌های باشگاه فراهم  شده است به هر صورت قرار است روز پنج‌شنبه هیات مدیره تشکیل جلسه دهد تا این مشکلات را حل کند.
 
همچنین سخنگوی هیات مدیره باشگاه ملوان در خصوص اعتصاب احتمالی بازیکنان در صورت پرداخت نشدن دستمزد‌هایشان گفت: از این مسئله بی‌اطلاع هستم ولی باشگاه تمام تلاش را می‌کند تا این دستمزدها را پرداخت کند به هر صورت سخنان آذرگون و پاسخگو نبودن مسئولان ملوان نشان دهنده آن است که بحران شکل جدی‌تری نسبت به گذشته دارد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار