هر آنچه از CES 2016 می دانیم؛

ساعت بودار/ ربات جنگ ستارگان در کنترل شما / فرمان هوشمند خودرو

با اینکه 2 روز تا برگزاری CES، باقی مانده اما بسیاری اقدام به معرفی محصولات خود در حاشیه ای رویداد کردند

به گزارش گروه فناوریفضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اواسط دی ماه هر سال بسیاری از علاقه مندان فناوری و تجهیزات الکترونیک خود را به یکی از بزرگ ترین رویدادهای فناورانه جهان یعنی CES می رسانند.

تعدادی از شرکت های حاضر با اینکه در محل اصلی غرفه ای در اختیار ندارند در هتل های مجاور محل برگزاری CES از محصولات خود چه ساعت های ساده و چه تجهیزات مدرن و پیشرفته رونمایی کردند.

ساعت بودار!

ساعت بودار/ ربات جنگ ستارگان در کنترل شما / فرمان هوشمند خودرو

یکی از جالب ترین وسایلی که تاکنون در این نمایشکاه رونمایی شده، ساعتی است که هر روز صبح به جای استفاده از صدای گوش خراش زنگ سعی می کند تا شما را با استفاده از بو بیدار کند. این ساعت به گونه ای طراحی شده که می تواند برای مدت مشخصی بوی چیزهایی همانند قهوه، عطر، صبحانه و یا حتی پول را از خود ساطع کند .

ربات جنگ ستارگان در کنترل شما

ساعت بودار/ ربات جنگ ستارگان در کنترل شما / فرمان هوشمند خودرو

با این مدت کوتاهی از ساخت جدیدترین فیلم جنگ ستارگان می گذرد اما شرکت های اسباب بازی سازی نسخه جدید ربات این فیلم را با استفاده از طراحی جدید و مدرن منتشر کرده اند. کاربران می توانند به راحتی با استفاده از یک دستبند بلوتوث به نام Force Band این ربات را کنترل کنند.

فرمان هوشمند خودرو

ساعت بودار/ ربات جنگ ستارگان در کنترل شما / فرمان هوشمند خودرو

یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته ای که در این نمایشگاه معرفی شده است روکش فرمان هوشمندی به نام Smartwheel است که به رانندگان در صورت برداشتن دست خود از روی فرمان هشدار داده و حواس آن ها را به کنترل خودرو باز می گردد.

نمایشگاه بین المللی سی‌ئی‌اس (International CES) (Consumer Electronics Show) به معنای نمایش محصولات قابل فروش دنیای الکترونیک است. عمده کار این نمایشگاه عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی بوده، این نمایشگاه در هفت ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در ایالت نوادا در آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

نمایشگاه میان‌کشوری سی‌ای‌اس انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فنّاوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فنّاوری معرفی کنند. این نمایشگاه هر ساله برگزار می‌شود که بیش از ۴۰ سال به عنوان مکانی تائید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این سکوی جهانی معرّف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

با توجه به پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی رخ داده است می توان انتظار امسال نمایشگاه CES با قدرت و توان بسیاری برگزار شود،  حال باید منتظر ماند تا ببینیم شرکت های نوپا و شرکت های بزرگ جهانی امسال از چه تکنولوژی هایی رونمایی خواهند کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار