اهواز؛

تجلیل از مولفان و نویسندگان رامهرمزی

سالن نمایشگاه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برای ششمین بار در یک سال گذشته، میزبان مراسم رونمایی از کتاب های نویسندگان و مؤلفان رامهرمزی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، گفت: در طول یک سال گذشته با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از 27 جلد کتاب رونمایی شده است هر چند که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری نداشته است.

حاج زاهد ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز نیز گفت: تلاش های قابل تقدیر فرهنگیان سختکوش،معلمان، دانش آموزان ،اولیای دانش آموزان، باعث شده است که آموزش و پرورش رامهرمز به عنوان اداره نمونه ی کشوری برگزیده شود و جای خرسندی است که  بخش اعظمی از نویسندگان و مؤلفان رامهرمز را معلمان پر تلاش و فرهیخته، تشکیل می دهند.

در ادامه از کتاب های «ما شو و دریا» نوشته جعفر رفیعیان ، «نغمه های بندر» نوشته جعفر رفیعیان،«ـحکایت های شیرین» نوشته دکتر سید علی رضا موسوی،«من و داداشام» نوشته گلی ممبینی، «نگاهی به اشعار ضد استعماری شاعران معاصر عراق» نوشته دکتر مهدی احمدی،«صدف های کنار ساحل» نوشته اسماعیل فرخ نژاد، «بهار سخن» نوشته اسماعیل فرخ نژاد و «امید و آرزو»نوشته سید شهاب الدین طباطبایی با حضور جمعی از مسئولان رونمایی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.