اصفهان؛

تقدیر رییس سازمان حج و زیارت از استاندار اصفهان

رییس سازمان حج و زیارت گفت : اقدامات استاندار اصفهان در دلجویی از حادثه دیدگان منا قابل تقدیر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید اوحدی در دیدار با زرگرپور استاندار اصفهان سوء مديريت و بي تدبيري سعودي ها را عامل ايجاد اين فاجعه خواند و گفت: درايت و تدابير انديشيده شده در همه ي استان ها در خصوص تشييع پيكرهاي جانباختگان و دلجويي از خانواده آن عزيزان به خوبي انجام شد و در استان اصفهان نيز توسط زرگرپور استاندار اصفهان به نحو احسن مديريت شد.

رئيس سازمان حج و زيارت كشور با اشاره به بيانات و تاكيدات مقام معظم رهبري بعد از اين فاجعه گفت: مقايسه فاجعه منا با واقعه كربلا توسط مقام معظم رهبري نشان از عمق اين فاجعه دردناك است.

اوحدي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص زنده نگه داشتن فاجعه منا، تصريح كرد: به منظور زنده نگه داشتن ياد اين عزيزان سازمان حج و زيارت و ديگر مسئولين تاكنون با اغلب خانواده هاي كشته شدگان فاجعه ي منا ديدار كرده است.

رسول زرگرپور در این ديدار ، ضمن قدرداني از تلاش شبانه روزي سازمان حج و زيارت در فاجعه ي منا، اظهارداشت: خوشبختانه ي سازمان حج و زيارت با هماهنگي كامل و با توجه به بار انتظاراتي كه بر دوش اين سازمان در اين مدت بود، توانست بخوبي اقدام نمايد.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.