کمالوند: شجاعیان منعی برای حضور در استقلال ندارد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از نظرمن شجاعیان منعی برای حضور در گسترش ندارد و وی می تواند در این تیم حضور داشته باشد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص  جدایی داریوش شجاعیان و حضور در استقلال تهران اظهار کرد: باشگاه استقلال  در گذشته با ارسال نامه خواهان جذب شجاعیان بوده اما ما در گذشته به وی نیاز داشتیم.  باتوجه به درخواست مکرر باشگاه استقلال درنظر داریم با درخواست این باشگاه موافقت کنیم.
 
وی درادامه افزود: از نظرمن حضور شجاعیان در استقلال منعی ندارد و این موضوع در اختیار باشگاه قرار گرفته است و به شخص زنوزی و سمندر مربوط می شود.

کمالوند بیان کرد: در واقع بحث فنی جز وظایف من است اما این موضوع به باشگاه مربوط می شود. اگر منافع باشگاه تامین می شود مشکلی ندارم ومی تواند به استقلال ملحق شود.

کمالوند تاکید کرد:سمندروزنوزی باید در این مورد اظهار نظرکنند. بحثی ندارم اما باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود و استقلالی‌ها باید با سمندر مذاکره کنند.
 
سرمربی گسترش‌فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا در این انتقال مباحث مالی مطرح است یا جابجایی بازیکن، گفت: بحث فنی با من است و بحث صدور رضایت‌نامه یا انتقال بازیکن به عهده باشگاه است و باشگاه باید در این مورد تعیین تکلیف کند. من اعلام کردم که می‌توانم فرد دیگری را جایگزین کنم. اما باشگاه تصمیم‌گیرنده است و یک بار دیگر تاکید می‌کنم زنوزی و سمندر باید در خصوص شجاعیان تعیین تکلیف کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار