شیراز؛

كشف بیش از 300 كيلوگرم موادمخدر در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 308 كيلو و 65 گرم موادمخدر در 7 عمليات جداگانه طي 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" مستقر در پاسگاه "هرمود عباسي" هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو "پژو روآ" مشكوك و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن 17 كيلو و 500 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود كشف و راننده را دستگير كردند.

وي اظهار كرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در پی تشدید فعالیت های مبارزه ای با باند های قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ مطلع شدند چند قاچاقچی قصد دارند مقادیري موادمخدر را از استان های شرقی کشور به استان فارس حمل كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و استقرار در مسير تردد قاچاقچيان سه دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" كه يكي از آنها حامل موادمخدر و دو خودرو ديگر محموله را اسکورت مي كرد، شناسايي و در بازرسي از خودرو حامل مواد، ۸۷ کیلو و۳۵۰ گرم تریاک و ۳۹ کیلو و۵۰۰ گرم حشیش کشف و در اين رابطه 3 قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

سردار "گودرزي" اضافه كرد: در عمليات ديگري اين ماموران دو نفر تبعه افغانستان را كه به صورت انباری از استان های شرقی اقدام به حمل مواد مخدر به شیراز مي كردند، دستگير و از آنها 2 كيلو و 215 گرم هروئین كه به صورت انباري حمل مي كردند كشف شد.

وي كشف 80 كيلوگرم حشيش را از ديگر اقدامات ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در يك عمليات جداگانه ديگر عنوان كرد و گفت: در اين عمليات ماموران پس از شناسايي يك قاچاقچي موادمخدر، وي را در جاده "فيروزآباد" به سمت" شیراز" دستگير و در بازرسي از خودرو وي ۸۰ كيلوگرم "حشیش" كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: در شهرستان "شیراز" نيز در دو عمليات جداگانه توسط ماموران يگان امداد، و كلانتري 37 "بهارستان"، در بازرسي از منزل يك خرده فروش موادمخدر و يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" مقدار 41 كيلوگرم تریاک كشف و در اين خصوص 3 نفر دستگیر شدند.

سردار "گودرزي" افزود: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" نيز با بكارگيري سگ هاي موادياب،‌ هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده "بندرعباس" به سمت " لارستان" به يك دستگاه خودرو "پژو پارس" با چهار نفر سرنشين مظنون و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن  ۵ كيلوگرم ترياك كشف كردند.

وي گفت: در عمليات ديگري اين ماموران يك دستگاه "پژو ۴۰۵" را كه حامل موادمخدر بود، در اطراف شهرستان "لارستان" متوقف و در بازرسي از آن 15 كيلوگرم ترياك و 29 كيلو و500 گرم حشيش كه به صورت ماهرانه اي جاسازی شده بود كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.