منوچهری:

تا دیروز یکی از بهترین ها بودم/پیشنهاد ریاست آکادمی را قبول نکرده ام

سرپرست سابق راه آهن ضمن اظهار تعجب از برکناری خود، به دنبال یافتن تصمیم باشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت باشگاه راه آهن روز گذشته در اقدامی عجیب، حمید منوچهری سرپرست این تیم را از سمت خود برکنار و سعید رمضانی را به جای وی منصوب کرد.

این تصمیم مدیران راه آهن تا حدودی شایعات مبنی بر تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم را نیز افزایش داد.
 
حمید منوچهری که از این اتفاق متعجب و البته کمی ناراحت بود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره اظهار داشت: روز گذشته آقای صادق پور، مدیریت باشگاه، به من گفتند که شما را از سمت سرپرستی کنار می گذاریم و سعید رمضانی سرپرست آینده تیم خواهد بود.

ضمنا ایشان اضافه کردند که ما از شما به عنوان رئیس آکادمی باشگاه استفاده می کنیم. من هم در جواب گفتم که باید فکر کنم و پس از آن پاسخ نهایی می دهم.
 
وی درباره قطعی و رسانه ای شدن برکناری وی از سرپرستی راه آهن گفت: هنوز باشگاه به من ابلاغ نکرده است و من تا روزی که حکم اخراج خود را دریافت نکنم به کارم در این باشگاه ادامه می دهم. همچنین لازمه قطع همکاری من و باشگاه این است که دریافتی های معوق و باقیمانده پول من به طور کامل از سوی باشگاه پرداخت شود تا پس از آن تمام مدارک را در اختیار باشگاه بگذارم.
 
منوچهری در خصوص پیشنهاد صادق پور مبنی بر ریاست در آکادمی باشگاه راه آهن افزود: فعلا که پیشنهاد ایشان را قبول نکردم و به احتمال 90 درصد در نهایت هم این پیشنهاد را نخواهم پذیرفت.
به خواسته خود مدیران باشگاه، من راه آهن را ترک می کنم و البته همانطور که گفتم، مبلغ قراردادم را تمام و کمال دریافت خواهم کرد.
 
سرپرست برکنار شده تیم راه آهن درباره علت این تصمیم ناگهانی باشگاه تصریح کرد: آقای صادق پور از روزی که آمدند با من ارتباط خوبی داشتند و چون از سال های دور در تیم استقلال همبازی بودیم، همیشه به من می گفتند تو یکی از بهترین ها هستی و تا دیروز از اینطور تعریف و تمجید ها دریغ نمی کردند، اما خبر ندارم اخیرا چه اتفاقی افتاده که این تصمیم گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا تا یکی دو روز آینده می توان فهمید که پشت این ماجرا چه چیزی نهفته است. بنده هم به محض متوجه شدن دلیل برکناری ام، در رسانه ها به تفصیل صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار