نتایج هفته 16 رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان

پایان صدرنشینی آینده سازان در آزادی گرگان

هفته 16 رقابت های لیگ برتر امروز با برگزاری سه دیدار و لغو دیدار دیدار تیم صدرنشین همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته 16 رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با پیروزی مقتدرانه تیم ملوان نایب قهرمان دوره قبل رقابت ها همراه بوده است.شاگردان ایراندوست امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم پالایش گاز ایلام بودند که درنهایت با نتیجه 4 بریک پیروزبر میهمان خود شدند.تیم ملوان که  امید زیادی به نزدیک شدن به صدر وشاید هم قهرمانی داشت با این پیروزی خانگی همچنان جزو مدعیان قهرمانی است.این تیم هم اکنون با کسب 28 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.
در دیگر دیدار از هفته 16 تیم شهرداری بم قهرمان دوره قبل رقابت ها میهمان تیم وحدت ایثار گرگان  بود که در نهایت تیم شهرداری بم با به ثمر رساندن سه گل پیروز میدان و با کسب 30 امتیاز جانشین تیم اینده سازان در صدر شد.
در سومین دیدار از هفته 16 تیم های شهردازی سنندج و نگین ازنا لرستان با یکدیگر روبه روشدند که در پایان تیم ازنا لرستان که با انصراف 5 بازیکن خود مواجه است با یک گل مغلوب تیم سنندج شد. تا با12 امتیاز و بدون ایجاد تغییر در جدول در مکان 8 قرار گیرد
گفتنی است:دیدارتیم های همیاری آذربایجان غربی و اینده سازان میهن نجف اباد بدلیل شرایط بد اب و هوایی و شرایط نامناسب زمین لغو شده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار