جشنواره چنای هند میزبان یک فیلم ایرانی

«آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن قرار است در جشنواره چنای هند با دیگر فیلم‌های حاضر در آن به رقابت بپردازد.

علی قوی‌تن کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آسمان آبی مادرم»  جهت اکران گفت: بنا به در‌خواست جشنواره چنای هند این فیلم را در بخش مسابقه سینمای جهان این جشنواره شرکت دادیم، چنای هند کار خود را از شانزدهم همین ماه تا بیست و ششم ادامه خواهد داد و «آسمان آبی مادرم»  در یکی از این روز‌ها نمایش داده خواهد شد.
 
وی در مورد عدم حضور خودش در جشنواره چنای هند افزود: خود من به خاطر رسیدگی به پروژه جدید و سفر کاری که به جشنواره المپیای یونان داشتم سفر به جشنواره چنای هند را لغو کردم.
 
این کارگردان درباره اکران فیلم «آسمان آبی مادرم»  در ایران عنوان کرد: قرار است فارابی کار گروهی را به تازگی با ریاست تابش برای تشکیل گروه سینمای کودک و نو‌جوان تشکیل دهد و قصه آن‌ها نمایش فیلم‌های این بخش به صورت گسترده در سینما‌های سطح کشور است که ما نیز منتظر این اتفاق هستیم و فیلم را در این گروه نمایش خواهیم داد.
 
«آسمان آبی مادرم»  به نویسندگی، کار‌گردانی و تهیه کنندگی علی قوی‌تن است که در خلاصه داستان آن آمده: سارا و پسرش امیر در میان کره‌های خشک و خشن زندگی می‌کنند و برای حفظ معدن ذغال‌سنگ خود با موانع و سختی‌هایی مواجه می‌شوند اما امیدشان را از دست نمی‌دهند.
 
بازیگران این فیلم عبارتند از: فروغ امجدی، رضا کثیریان‌فر، حسین محمدیان، محمد‌رضا خیزی، کمال جوادیان، روح‌الله شهادتی، محمود مرتضایی، خلیل روشنایی، امیر‌حسین روشنایی، علی مرادی، ابوالفضل شکاری، ولی‌الله محروق، ابوالفضل مهدی‌فر، عرفان فدائیان، محمد‌علی علی‌برز، مهدی بنائیان- بهروز شکاریان، علی کثیریان نژاد، دانیال بابا‌خانیان، امیر‌حسین بینایی باشی،‌ محمد‌جواد تکاوری، محمد‌جواد بنائیان، محمد‌رضا خیبریان، حامد کثیریان، یوسف لالائیان، حسن کیانی، هاشم علی برز.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار