حجت الاسلام مصلحی؛

نفوذ و تحریف دو مقوله دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی گفت: نفوذ و تحریف دو پروژه سنگین طراحی شده دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران و موقعیت دو انتخابات حساس است.

نفوذ و تحریف دو مقوله دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی شامگاه جمعه 18 دی ‌ماه در یادواره سرداران و یک‌هزار و 700 شهید کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان در جمع مردم متدین، ولایت‌مدار و شهید پرور دارالمومنین کاشان گفت: هشدار تکان دهنده مقام معظم رهبری 14 خرداد این بود که اگر سه اتفاق گم کردن راه امام خمینی(ره)، غفلت از آن و یا به عمد آن را کنارگذاشتن این راه به وقوع پیوند ملت ایران سیلی خواهد خورد.

به گفته وی، پروژه گم کردن راه امام به عمد از طریق نفوذ توسط استکبار و آمریکا با طراحی سنگین دنبال می شود چون همه هستی استکبار در خطر قرار گرفته است.

حجت الاسلام مصلحی، با اشاره به اینکه دشمن این مسیر را با طراحی سنگین دنبال می کند تا نسل سوم و چهارم راه امام را گم کند اظهارداشت: با وجود تمام این مسائل بیداری اسلامی با فتح قله های پیشرفت رو به جلو طی می کند خواه عده ای همراهی داشته باشند خواه همراهی نداشته باشند انقلاب اسلامی رو به جلو در حال حرکت است.

*تغییر واقعیت و وارونه نشان دادن واقعیت ها هدف پروژه نفوذ و جنگ نرم 

وزیر سابق اطلاعات،  با اشاره به اینکه عده ای در انتخابات به راه افتاده اند گفت: دشمن با ابزار نفوذ و جنگ نرم که یکی از اهدافش تغییر واقعیت و وارونه نشان دادن واقعیت ها است اهدافش را در داخل و خارج دنبال می کند.

*دشمن به دنبال نفوذ به مجلس شورای اسلامی و خبرگان است
 
وی تصریح کرد: عده ای در بحث خبرگان نیز دنبال این هستند که افراد دارای التقاط فکری و افکار منحرف در مباحث دینی را وارد این مجموعه کنند.

وی با تاکید موکد بر اینکه هشیاری در برابر پروژه نفوذ، تشییع انگلیسی و تسنن آمریکایی وظیفه همگان است اظهارداشت: دشمن پروژه نفوذ ورود مقوله التقاط فکری به خبرگان و نفوذ به مجلس شورای اسلامی را با طراحی سنگین در حال پیگیری دارد.

حجت الاسلام مصلحی،  ترفند و برنامه ریزی سنگین دشمن مبنی بر تبادل اطلاعات علمی با مراکز دانشگاهی به بهانه شناسایی منابع و اطلاعات علمی ما را خاطرنشان کرد و گفت:متاسفانه امروز در بسیاری از مراکز علمی ما برنامه ریزی سنگینی دنبال می شود و باشعار فریبنده فرهیختگان نیز دنبال می شود که مجامع علمی اروپا و آمریکا در دانشگاه ها تبادل اطلاعات داشته باشند.

به گفته وی، عده ای در کشور هستند که نمی خواهند بپذیرند کشور به پیشرفت های چشمگیر و بزرگ علمی دست یافته است پیشرفت هایی که ما به دلیل بعضی محدودیت ها نمی خواهیم دیگران حتی بعضی خواص که بدون تعارف محرم اسرار نیستند از آن باخبر  شوند.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.