معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اولین یادواره شهدای ورزشکار استان در 24 دی ماه در بجنورد برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، عباس شاهی در نشست هماهنگی ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان افزود: اولین یادواره شهدای ورزشکار خراسان شمالی صبح 24 دیماه در سالن گلشن بجنورد با حضور سردار فضلی از فرماندهان جنگ تحمیلی با تجلیل از خانواده 60 شهید ورزشکار استان برگزار می شود.

شاهی ضمن ارائه گزارش هماهنگی های صورت گرفته جهت برگزاری هر چه باشکوهتر یادواره شهدای ورزشکار از شناسایی و معرفی شهید شاخص ورزشکار در استان خبر داد و گفت : در این مراسم شهید حسن علیدخت از قهرمانان کشتی و کوهنوردی به عنوان شهید شاخص ورزشکار از بجنورد معرفی خواهد شد.

رونمایی از کتاب شهید رضا ارجمند نیا از اساتید کاراته کار استان،اجرای برنامه ورزش باستانی و برگزاری نمایشگاه مرتبط از دیگر برنامه های است که در این مراسم برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری یادواره های شهداء در استان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دانست و گفت: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و تمام دستگاههای استان ملزم به ورود و کمک در برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.