پس از کش و قوس‌های فراوان، تار‌تار در راه‌آهن ابقا شد

با تصمیم باشگاه راه‌آهن، سر‌مربی این تیم تا پایان فصل تغییر نخواهد کرد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، تار‌تار در راه‌آهن ابقا شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج ضعیف تیم فوتبال راه‌آهن در هفته‌های اخیر لیگ برتر، گمانه‌زنی‌ها را درباره جایگاه مهدی تار‌تار و آینده وی در این باشگاه افزایش داد تا جایی که از گزینه‌هایی مثل علی‌اصغر مدیر‌روستا به عنوان جانشین زود‌هنگام تار‌تار نام برده می‌شد.

برکناری حمید منوچهری، سرپرست تیم راه‌آهن هم تا حدی به شایعات مبنی بر تغییر در کادر فنی لوکوموتیو‌رانان دامن زد. اما در جلسه‌ای که روز گذشته در باشگاه راه‌آهن یزدان برگزار شد، مدیران این مجموعه تصمیم به ابقای مهدی تار‌تار و ادامه همکاری با وی تا پایان فصل جاری گرفتند.

پس از بررسی‌های صورت گرفته در جلسه دیروز، صادق‌پور مدیر‌عامل باشگاه راه‌آهن اعلام کرد: سیاست ما در باشگاه حفظ و حمایت کادر فنی است و تا پایان فصل در جهت تقویت تیم بر طبق نظرات آقای تار‌تار قدم بر می‌داریم.

در مسائل نقل و انتقالاتی هم سیاست باشگاه راه‌آهن تغییری نخواهد کرد و از امروز به بعد هم مثل گذشته مطابق تفکرات آقای تار‌تار پیش خواهیم رفت.

شنیده‌ها از باشگاه راه‌آهن حاکی از آن است که مدیران باشگاه شرطی برای ادامه همکاری با تار‌تار در فصل آینده اعمال نکرده‌اند اما به صورت طبیعی انتظار دارند این تیم ریشه‌دار پایتخت در لیگ برتر کشور باقی بماند.

حال باید دید تار‌تار و همکارانش در ادامه راه تا چه اندازه انتظارات مدیران باشگاه را برآورده خواهند کرد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار