قطع روابط شرکت ايرلندی «سی آر اچ» با تل‌آويو

شرکت بزرگ ساختمان سازی «سی آر اچ» ایرلند در اعتراض به سیاست‌های رژیم صهیونیستی، روابط تجاری‌اش را با تل‌آویو قطع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، شرکت ساختمان سازی ایرلندی سی آر اچ روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرد. 

 شرکت بزرگ ساختمان سازی سی آر اچ ایرلند در اعتراض به سیاستهای وحشیانه اسرائیل علیه فلسطینیان، روابط تجاری خود را با تلآویو قطع کرد. 

مسئولان این شرکت اعلام کردند ۲۵ درصد از سهم بازار سیمان رژیم صهیونیستی را که در کنترل این شرکت بود، واگذار کردند. این شرکت مدت‌ها بود به علت همکاری با شرکت صهیونیستی ماشاو هدف انتقادات گسترده بود. شرکت ماشاو تامین کننده مصالح برای احداث دیوار حائل در کرانه باختری بوده است. 

 این شرکت همچنین در احداث شهرکهای صهیونیست نشین و همچنین ایجاد ایستهای بازرسی در اراضی اشغالی مشارکت داشته است. لغو سرمایه گذاری شرکت ایرلندی در فلسطین اشغالی موفقیت بزرگی برای جنبش بین المللی تحریم این رژیم است که اخیرا در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. فلسطینیان امیدوارند این حرکت تل آویو را بیش از پیش منزوی کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۴
صد آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۴
کاری که باید کشورهای عربی بکنند در حمایت از یه کشور عربی ولی متاسفانه دارن به اسرائیل کمک مالی و خوش خدمتی های فراوانی میکنند.واقعا باید به حالشون تاسف خورد.
آخرین اخبار