باران چشمه:

قول می‌دهم برای هواداران ملوان جبران کنم

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: حساسیت‌ها در تراکتورسازی بالا است اما قول می‌دهم برای هواداران انزلی اتفاق اخیر را جبران کنم.

قول می‌دهم برای هواداران ملوان جبران کنم
باران چشمه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتقال جنجالی مهدی شریفی مهاجم سابق سپاهان اصفهان به تراکتورسازی تبریز بیان کرد: شریفی از 20 دی سرباز است و باید خدمت خود را آغاز کند، دو هفته پیش بود که مسئولان تراکتورسازی برای جذب این بازیکن وارد مذاکره شدند و به ما هم اعلام کردند که این بازیکن را می‌خواهیم اما تصمیم اولیه ما این بود که با توجه به شرایط فعلی ملوان این بازیکن راهی ملوان شود و خود من هم روز جمعه گفتم که شریفی راهی ملوان می‌شود.

وی در ادامه افزود: روز شنبه مسئولان تراکتورسازی به چند دلیل از جمله حضور در جام باشگاه‌های آسیا، جدایی 4 بازیکن سرباز و حساسیتی که عرب‌ها به وجود آورده‌اند، خواستار حضور این بازیکن موثر در تیم‌شان شدند و از طرفی دیگر تراکتورسازی زودتر از ملوان دنبال این بازیکن بود و پیگیری‌ها را انجام داده بود.

باران چشمه در ادامه افزود: به تراکتورسازی تبریز  و به ملوان بندرانزلی سرباز می‌دهیم و مورد حمایت ما هستند، اما تفاوت این دو تیم در آن است که تراکتورسازی تبریز تحت پوشش صددرصد  نیروهای مسلح است ولی ملوان تنها 30 درصد، اما ما قول می‌دهیم که از نظر مادی و معنوی از این باشگاه حمایت کنیم.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح در خصوص نحوه پخش ورزشکاران در تیم‌ها گفت: تمام ورزشکارانی که در سطح ملی و لیگ برتر فعالیت می‌کنند توسط تربیت‌بدنی نیروهای مسلح تقسیم می‌شوند، در خصوص این اتفاق باز هم می‌گویم که به هر صورت حساسیت‌ها در تراکتورسازی بیشتر است اما قول می‌دهم که این اتفاق را برای هواداران ملوان جبران کنم زیرا در آینده بازیکنان خوبی هستند که سرباز می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار