یک دروازه و چندین مشتری

سرخپوشان پایتخت این روزها با چالش انتخاب دروازه‌بان روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دروازه پرسپولیس این روزها مشتریان متعددی وارد و حتی خبر می‌رسد مدیر برنامه‌ها به تکاپو افتادند و 35 دروازه‌بان  را به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد دادند.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است بیرانوند با حضور در اردوی نفت تهران پیوستنش به تیم پرسپولیس تا حدود زیادی منتفی شده است.

بر این اساس شانس حضور طهماسبی در درون دروازه پرسپولیس بیشتر شده است.
 
مهرداد طهماسبی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و تراکتوری‌ها به سختی رضایت‌نامه دروازه‌بان تیم‌شان را صادر می‌کنند چرا که قلعه نویی این دروازه‌بان را نیاز دارد.
 
عقیل اعتمادی دروازه‌بان ایرانی تیم آلمره سیتی هلند هم مذاکره با پرسپولیس را تایید کرد.
 
اعتمادی بزرگ شده کشور هلند است و مدتی در تراکتورسازی بازی کرد و به واسطه درخشش در بازی‌های این فصل در تیم آلمره سیتی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.
 
اعتمادی که حضور پررنگی در صفحه اجتماعی دارد با انتشار عکس از خبر تماس پرسپولیسی‌ها با خودش نوشت: «امیدوارم هر چی قسمت باشه اتفاق بیافتد»
 
مهرداد بشاگردی دروازه‌بان سابق فولاد خوزستان هم بیان کرده که باشگاه پرسپولیس با یکی از نزدیکان وی صحبت کرده تا به این تیم بپیوندد.
 
سعید ابراهیم‌پور، محمدباقر شعبانی، محمدباقر صادقی، امیر عابدزاده یک دروازه‌بان ترکمنستانی، 2 دروازه‌بان عراقی و چند دروازه‌بان اروپایی به خصوص از اسلواکی و بوسنی‌و‌هرزگوین از طریق مدیر برنامه‌ها به سرخپوشان معرفی شدند.
 
نستروف دروازه‌بان ملی‌پوش ازبک هم مدنظر سرخپوشان است.
 
گفته می‌شود در صورتی که مذاکرات طرفین به سرانجام برسد، نستروف تا پایان هفته به ایران خواهد آمد.

برانکو هم یک دروازه‌بان کروات به مسئولان پرسپولیس معرفی کرده است اگر پرسولیسی‌ها پیشنهاد سرمربی‌شان را قبول کنند آن وقت از بین اومانیا و ماریچ، یکی از لیست پرسپولیس خارج می‌شود.
 
به هر حال باید دید در نهایت دروازه پرسپولیس را چه گلری محافظت می‌کند؟!
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار