سلیمانچی:

استقبال خرمشهری ها از جت اسکی بی نظیر بود

رئیس انجمن جت اسکی گفت: مردم خرمشهر از برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی کشور جت اسکی در اروند رود استقبال بی نظیری کردند.

داود سلیمانچی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از میزبانی خرمشهر در برگزاری مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور و استقبال مردم این شهر از برگزاری مسابقات ابراز رضایت کرد و در این خصوص گفت: مسابقات قهرمانی کشور جت اسکی با هدف انتخابی تیم ملی برگزار شد که قرار بود این رقابت ها دو ماه گذشته برگزار شود اما به دلیل اینکه با ایام محرم و صفر مصادف بود به تاریخ دیگری موکول شد.
 
وی افزود: در برگزاری این مسابقات با استقبال بی نظیر مردم خرمشهر از جت اسکی و ورزشکاران مواجه شدیم، ضمن اینکه سازمان منطقه آزاد اروند میزبانی بسیار خوبی در برگزاری این رقابت‌ها داشت.
 
رئیس انجمن اسکی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند فعالیتش را دوباره آغاز کرد و با توجه به جاذبه و پتانسیل های طبیعی که دارد منطقه ای بسیار مناسب برای برگزاری ورزش های آبی است که امتیازی ویژه برای این منطقه محسوب می شود.
 
سلیمانچی افزود: یکی از اهداف ما از برگزاری این رقابت ها در خرمشهر جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی برای آموزشی و تربیت این رشته بین مردم است.
 
ضمن اینکه این منطقه از مناطق مرزی کشور محسوب می شود، حمایت مردم از ورزشکاران بی نظیر بود و سازمان‌های مربوط به برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف همکاری خوبی با مسئولین داشتند.
 
رئیس انجمن جت اسکی گفت: به دلیل پتانسیل منطقه آزاد در ورزش های آبی و استقبال مردم، مسئولان منطقه آزاد قول همکاری برای باشگاه داری و برگزاری مسابقات متعدد آبی دادند که امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش جت اسکی روند رو به رشدی در کشور داشته باشد.
 
وی درباره سطح مسابقات جت اسکی خرمشهر گفت: این رقابت ها در بخش آقایان بود و ورزشکاران هرآنچه در توان داشتند در این مسابقات شرکت کردند و افرادی که برنده شدند فقط اختلاف چند ثانیه ای با دیگر شرکت کننده‌ها داشتند اما شرایط بد آب و هوایی در زمان برگزاری مسابقات را تحت تاثیر قرار داد.
 
رئیس انجمن جت اسکی افزود: از نظر فنی همه ورزشکاران در سطح خوبی بودند اما در این رشته برای آموزش ورزشکاران باید هزینه کرد تا جت اسکی توسعه پیدا کند، فقط تنها مشکل در برگزاری مسابقات، مشکلات جوی بود که باعث استرس و فشارهای روحی شرکت کننده ها شد.
 
وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان منطقه آزاد در برگزاری این مسابقات گفت: برگزاری مسابقات جت اسکی هزینه‌های بسیار زیادی را در بر می گیرد که مسئولان منطقه آزاد اروند تمام هزینه ها را به عهده گرفتند تا این رقابت ها با شور و هیجان زیادی در بین مردم برگزار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار