عیان‌تر شدن فساد درکابینه رژیم صهیونیستی؛

فردی سابقه دار به عنوان وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی منصوب شد

کابینه رژیم صهیونیستی، "آریه دری" را که حدود دو سال به اتهام فساد مالی در زندان بود، به عنوان وزیر امور داخلی خود منصوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ بنابر اعلام منابع رسمی رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم آریه دری، رئیس یک حزب افراطی صهیونیستی را که حدود دو سال  به اتهام فساد مالی در زندان  بود، به عنوان وزیر امور داخلی جدید خود انتخاب کرد.

کابینه این رژیم انتصاب دری،‌ رئیس حزب افراطی یهودی شاس و وزیر توسعه جلیله و نقب را به جای "سیلوان شالوم" که یکشنبه قبل از سمت خود استعفا داده بود، تایید کرد.

دری 56 ساله پیش از این از سال 1988 تا 1993 سمت وزارت امور داخلی را برعهده داشت.

وی سپس در سال 2000 به اتهام گرفتن رشوه به مبلغ 155 هزار دلار و همچنین به اتهام تقلب و سوء استفاده از اعتماد،‌ به 2 سال حبس محکوم شده بود.


دری پس از آزاد شدن از زندان موفق شده بود در سال 2013 به عنوان نماینده به پارلمان راه یابد و سپس ریاست شاس را که وزنه مهمی در سیاست خارجی اسرائیل محسوب می‌شود،‌ برعهده گرفت. او سال 2015 بار دیگر به پارلمان راه یافت.

بازگشت آریه دری به وزارت امور داخلی اسرائیل در رسانه های اسرائیل بازتاب گسترده‌ای داشت. مفسران این بازگشت را بازگشت یک فاسد به وزارت امور داخلی می‌دانند .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار