رییس انجمن سپک تاکرا

تیم ایران در چین لون قهرمانی آسیا شرکت می کند

قرار است رقابتهای بخش " چین لون " که بتازگی به رشته سپک تاکرا اضافه شده ، در کشورمان راه اندازی شود و در این راستا بزودی تیم ملی ایران دراین بخش اردوی تدارکاتی خود را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رییس انجمن سپک تاکرا به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : چین لون یک رقابت جذاب و مهیج است که توسط " میانمار" ( برمه ) ابداع شده و قراراست رسما در رقابتهای آسیایی و جهانی نیز برگزار شود. به همین دلیل با ابتکار جدید انجمن سپک تاکرا قرار شد سنگ بنای این بخش در کشورمان نیز چیده شود و ما بتوانیم در عرصه آسیا و جهان فعال باشیم . 

وی افزود: چین لون جنبه نمایشی دارد و طبعا بازیکنانی می توانند در آن حضور یابند که استعداد خاصی در این زمینه داشته باشند ، لذا از 10 ورزشکار دعوت کرده ایم تا از اول بهمن ماه امسال در اردوی تدارکاتی حضور یابند و برای شرکت در نخستین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا آماده شوند. 
آزاد در ادامه گفت : نفراتی رادر نظر گرفته ایم که در انجام حرکات با توپ و نمایشی بتوانند کارایی داشته باشند که در این راستا با دقت تمام ، برنامه ریزی کرده ایم . 

رییس انجمن سپک تاکرا افزود : نخستین دوره مسابقات چین لون آبان ماه سال آینده در کشور میانمار برگزار می شود و قرار است تیم ملی ایران نیز در آن حضور داشته باشد . ضمن اینکه باید برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی و مصاف با رقبای سخت کوش قاره نیز آماده شویم . 

وی گفت : در بازیهای آسیایی جاکارتا ، رقابتهای سپک تاکرا در بخش های دونفره – تیمی – تیم ایونت – رگو – دبل ایونت و چین لون برگزار می شود که قرار است تیم ملی ایران در سه بخش آن شرکت کند . 

آزاد با تاکید بر اینکه اردوی تدارکاتی چین لون از اول بهمن ماه در مجتمع یاس تهران برگزار می شود، اسامی 10 ورزشکار دعوت شده را به این شرح اعلام کرد : حمید جلوه ای – وحید ملکی – مهدی حب درویش –محمدرضا تاجیکی – محمد احمد وند- آرتین رحیمی – هاتف ساریجانلو- سینا موفق- محمد اکبری- رضا مظفری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.