نارنجی پوشان حریف می طلبند/ سه گانه سایپا در تعطیلات لیگ

تیم فوتبال سایپا در تعطیلات لیگ برتر به دنبال برگزاری سه دیدار تدارکاتی است که یکی از این حریفان پرسپولیس تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران که پیش از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر و تا پایان هفته هفدهم این رقابت ها با 30 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت قصد دارد با برگزاری سه دیدار دوستانه خود را برای ادامه رقابت ها آماده سازد.
 
نارنجی پوشان با تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری جام شهدا 2 بهمن به مصاف پرسپولیس تهران می روند و چهار بهمن نیز دیدار رده بندی یا فینال این رقابتها را مقابل یکی از تیم های صبای قم ذوب آهن اصفهان انجام می دهند.
 
اما پیش از شروع جام شهدا با تصمیم مجید جلالی سرمربی خودروسازان آنها یک دیدار دوستانه با تیمی از لیگ برتر برگزار خواهند کرد که تاریخ این دیدار تاکنون مشخص نشده است.
 
سایپا که در تعطیلات لیگ با جدایی بهمن سالاری، وحید محمدزاده و رضا نوروزی مواجه شده تاکنون هیچ بازیکنی را جذب نکرده است البته زمزمه‌هایی درباره پیوستن اسماعیل شریفات مهاجم فولاد خوزستان در جمع خودروسازان شنیده می شود که تاکنون در حد مذاکرات اولیه باقی مانده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار