فیلم «چی» به مرحله تدوین رسید

مهران رنجبر بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و كارگردان تئاتر از پایان مراحل ساخت فیلم كوتاهی درباره ضایعه فرهنگی كتاب نخواندن در ایران خبر داد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای این اثر؛ مهران رنجبر بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و كارگردان تئاتر كه پیش از این نویسندگی و كارگردانی را با نمایش های «منتشا»، «كرگدن»، «روز داخلی 12 شب» و «كافه فرانسه» تجربه كرده است، از ساخت اثری درباره ضایعه فرهنگی و آسیب اجتماعی كتاب نخواندن در ایران خبر داد.

وی در این باره گفت: در این فیلم كوتاه 8 دقیقه‌ای آرش آب‌پرور به عنوان تک بازیگر به ایفای نقش می‌پردازد.

كارگردان «كافه فرانسه» افزود: مراحل تولید و تصویربرداری این فیلم كوتاه با وجود این كه زمان كمی دارد، در 20 روز طی و برای هر پلان و سكانس زمان كافی، فرصت و دقت زیادی صرف شده است.

رنجبر درباره آخرین وضعیت تولید اثر جدید خود توضیح داد: فیلم كوتاه (چی what) اكنون در مرحله تدوین و اصلاح رنگ توسط آیدا آب پرور قرار دارد كه برای شركت در چند جشنواره فیلم بین‌المللی آن آماده می‌شود. همچنین قصد دارم تا در اولین فرصت طی نمایشی خصوصی نظرات دوستان و همكاران هنرمند و اساتیدم را درباره موضوع فیلم و كیفیت ساخت آن جویا شوم.

این نویسنده و كارگردان ادامه داد: فعلا می‌خواهم فیلم‌های كوتاه كارگردانی كنم و قصدی برای ورود به سینمای داستانی و بلند ندارم. به نظرم فیلم كوتاه ساختن مسیر بسیار درستی برای ورود به ساخت فیلم سینمایی و بلند و اساسا سخت‌ترین جنس فیلمسازی است. چرا كه در حالت مینیمال باید سعی كنید، قصه را كاملا شرح داده و ایده‌ای جهانی را مطرح كنید. 

وی درباره آخرین وضعیت كاری خود نیز بیان كرد: به دنبال مشاركت برای روی صحنه بردن تئاتری درباره پیكاسو نقاش برجسته و مشهور اسپانیا و یكی از بزرگترین هنرمندان جهان هستم كه رایزنی اجرای آن در كشورهای دیگر هم انجام شده است و به محض رسیدن بودجه كار را آغاز خواهم كرد. همچنین بازی در فیلم سینمایی «آخر خط» به كارگردانی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌كنندگی علی انصاریان را به پایان رسانده‌ام.

در فیلم كوتاه (چی what) به نویسندگی و كارگردانی مهران رنجبر آیدا آب پرور تهیه، تدوین و مشاور كارگردانی كار را برعهده داشته است. تصویربرداری اثر نیز برعهده عرفان احتشامی بوده است.

رنجبر همچنین چند سالی است سرپرستی گروه فیلم و تئاتر «مادوتا madota drama» را برعهده دارد كه در حوزه تئاتر و سینما به تجربه‌هایی نو و خلاقانه دست می‌زند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار