قزوين؛

طرح‌های بزرگ و نیمه‌تمام دولتی با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود

استاندار قزوین اعلام کرد: طرح‌های بزرگ و نیمه‌تمام دولتی با مشارکت بخش خصوصی در استان تکمیل و اجرایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ فریدون همتی در دیدار مدیرعامل شرکت عمران و شهرسازی قرارگاه خاتم الاوصیاء وزارت دفاع اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه آب و عمران شهری استان با همکاری و مشارکت شرکت عمران و شهرسازی قرارگاه خاتم الاوصیاء وابسته به وزارت دفاع است.

وی افزود: با توجه به کمبود امکانات، منابع مالی و اعتبارات محدود دولتی چاره‌ای به‌غیر از استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها وجود ندارد و این موضوع به‌عنوان رویکرد جدید مدیریتی در دستور کار جدی مدیریت عالی استان قرار دارد.

همتی تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های متعددی در حوزه آب و حوزه عمران شهری مطالعه و طراحی‌شده که از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مدیران باید تلاش کنند در راستای جذب سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های جدید تلاش کنند که در این راستا دولت نیز از طریق قانون به‌صراحت شرایط لازم را فراهم و پیش‌بینی کرده است تا بتوان حداکثر تلاش را در جهت توسعه و عمران و آبادانی مناطق انجام داد.

در این جلسه در خصوص مشارکت در اجرای طرح‌هایی مختلفی از جمله خط انتقال آب از سد طالقان، تکمیل سد نهب، پروژه‌های عمرانی شهر قزوین، محمدیه و شهرک مهرگان بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پيام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.