تبریز؛

آغاز عملیات احداث بزرگراه سراب – نیر

فرماندار سراب با بیان اینکه مطالعات اجرایی احداث باند دوم جاده سراب – نیر به اتمام رسیده و پیمانکارآن تعیین شده است گفت : عملیات احداث فاز اول این طرح از چند روز گذشته آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گرشاسبی، درجلسه شورای ترافیک سراب افزود :فاز اول این طرح ، به مسافت 22 کیلومتر از سراب تا راهدارخانه صائین است .

وی ادامه داد: جهت احداث این طرح 250 میلیارد ریال نیاز است که برای سالجاری 10 میلیارد ریال بصورت اعتبار اولیه تخصیص داده شده است .

وی با اشاره به اتمام عملیات احداث فاز دوم قطعه اول بزرگراه سراب – بستان آباد نیز گفت : در اوایل سالجاری 7 کیلومتر از این محور زیر ترافیک رفته بود و8 کیلومتر دوم نیز آماده بهره برداری است .

فرماندار سراب گفت : قطعه اول بزرگراه سراب – بستان آباد 90 درصد و قطعه دوم حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی افزود : جهت احداث این جاده تا کنون 270 میلیارد ریال هزینه صرف شده و برای اتمام آن نیز حدود 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

گرشاسبی ، همچنین با اشاره به فاصله 2 کیلومتری ساختمان پلیس راه از شهرو نزدیکی بامراکز آموزشی و تبعات ناشی از آن افزود: محل استقرار پلیس راه باید از محدوده شهر حداقل ده کیاومتر فاصله داشته باشد ودستگاههای مربوطه نسبت به انتقال آن اهتمام کنند نصب دوربین در محل های پرترافیک شهر و خرید تجهیزات مانیتورینگ جهت کنترل ترافیک، از مهترین مصوبات این جلسه بود .

احداث باند دوم جاده بستان آباد – سراب – نیر از دی ماه سال 89 آغاز شده که تا کنون در مجموع کمتراز 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.