کرمان؛

اجلاس استانی نماز کرمان با موضوع سنجش دستاوردهای نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: اجلاس استانی نماز با موضوع سنجش دستاوردهای نماز، مقدمه ای برای اجلاس کشوری نماز است که اوایل بهمن ماه امسال در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام مهدی عربپور اظهار داشت: به جای صرف برخی بودجه ها در امور برخوردی می توان این اعتبارات در بخش پیشگیری و فرهنگی استفاده کرد و شاهد نتایج اثرگذار آن بود.

وی با اشاره به بالا رفتن ضریب امنیتی در برخی از مناطق، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که انجام کارهای اقتصادی و فرهنگی در این مناطق بسیار کارساز بوده است.

حجت الاسلام عربپور ادامه داد: انتخاب موضوع سنجش دستاوردهای نماز به دلیل مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: سنجش دستاوردهای نماز در دو بخش وظایف دستگاه ها و اقشار مختلف و سنجش دستاوردهای معنوی باید مد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: درباره نماز کارهای زیادی از سوی مسئولان و دستگاه ها انجام شده است و اما با وجود همه این کارها، ارزیابی این است که کارهای انجام شده در حد خوب است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و راه های نرفته زیادی داریم.

وی گفت: فضاسازی و ساخت هزاران نمازخانه در مدارس، ساخت مساجد بین راهی، ساخت مسجد در مناطق شهری و شهرک های جدید الاحداث، اجرای طرح های آموزشی در ترویج فرهنگ نماز، برگزاری مسابقات، آموزش اقشار تاثیرگذار، برگزاری نشست های دانش آموزی و دانشجویی، اجرای طرح های مختلف و رسیدگی به امور مساجد بین راهی از جمله اقدامات انجام شده در استان کرمان است.

امام جمعه موقت کرمان به اجرای طر ح های سفیران صبح نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح نماز جماعت صبح هم اکنون در 90 مسجد اقامه می شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اجلاس ، نماز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.