از سرعت اینترنت ، آپلود و دانلود دستگاهتان با خبر شوید

مایکروسافت می خواهد ویجت تست سرعت اینترنت را به نتایج جستجوی بینگ اضافه کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اگر دوست دارید از میزان دقیق سرعت اینترنت، دانلود و آپلود دستگاهی که با آن در حال وبگردی هستید بدون دانلود هیچ برنامه اضافی آگاه شوید، در ادامه با ما همراه شوید تا با سرویس جدید بینگ مایکروسافت آشنا شویم.

از سرعت اینترنت ، آپلود و دانلود دستگاهتان با خبر شوید !

هم‌اکنون سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری هستند که امکان سنجش میزان دقیق سرعت اینترنتی که در حال حاضر مشغول استفاده از آن هستید را  به شما می‌دهند به طوری که برای یافتن یکی از آن‌ها کافی است عبارت "تست سرعت اینترنت” را گوگل کنید تا به سمت خیلی از این سرویس‌ها هدایت شوید.

در همین رابطه امروز چند توسعه دهنده حلقه داخلی مایکروسافت گزارش داده‌اند که این شرکت نمی‌خواهد کاربران موتور جستجوگر بینگ برای دسترسی به این قابلیت به سمت وب‌سایت دیگری هدایت شوند از این رو  ویجتی را طراحی کرده که در همان صفحه (بینگ) قادرند به صورت لحظه ای سرعت اینترنت خود را مشاهده نمایند.

از سرعت اینترنت ، آپلود و دانلود دستگاهتان با خبر شوید !

مایکروسافت طی سال‌های گذشته قابلیت‌های بسیاری به بینگ افزوده به طوری که اکنون آن را دیگر نمی‌توان یک موتور جستجوگر اینترنتی قلمداد کرد. به عنوان مثال هنگامی که اکنون در فیلد جستجوی این سرویس نام فیلمی را تایپ می‌کنید، بسته به مکان زندگی‌تان محل نمایش و ساعت سانس آن فیلم در سینما را می‌تواند به شما نشان دهد.

در همین حال تصاویری توسط برخی افراد نزدیک به ردموندی ها در توئیتر منتشر گردیده که نشان می دهد، هنگام تایپ "speedtest” در فیلد جستجو بینگ، کاربران مستقیم به ویجت تست سرعت اینترنت هدایت می‌شوند. البته از آنجا که شرکت توسعه دهنده هنوز واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده، نمی‌توان زمان دقیقی از امکان دسترسی عمومی به این ویجت تعیین کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار