تبریز؛

جایزه بزرگ زیست فناوری به استاد دانشگاه تبریز رسید

جایزه بزرگ بیوتکنولوژی نهمین جشنواره زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس، به استادیار ژنتیک گروه آموزشی علوم جانوری دانشگاه تبریز رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ،اسماعیل بابائی با طرحی تحت عنوان تولید داروی با توان بالای ضد سرطانی با عنوان« تولید فرمولاسیون نانویی ترکیبات گیاهی کورکومین» در این جشنواره شرکت کرده بود، که در بین سه طرح برگزیده قرار گرفت.

همین گزارش حاکی است: طرح‌های پژوهشی دریافتی در زمینه زیست فناوری شامل پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، معدن، صنعت، نفت، محیط زیست، دام و آبزیان بوده وطبق ضوابط طرح‌هایی قادر به ارائه در نهمین جایزه بزرگ زیست فناوری هستند که در ایران انجام شده و مرتبط با مسائل مورد نیاز و مبتلا به کشور باشند.

یادآور می شود؛ چاپ 24مقاله در مجلات ISI و علمی و پژوهشی، ارائه 26مقاله در همایش های ملی و بین المللی، برگزیده المپیاد کشوری زیست شناسی در سال 81 و نفر اول آزمون دکتری تخصصی ژنتیک در سال86 و مسئول بخش زیست فناوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر اسماعیل بابائی استادیار ژنتیک گروه آموزشی علوم جانوری دانشگاه تبریز است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.