یاسوج ؛

برگزاری مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت گچساران

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ساسان حبیبی‌نژاد با اشاره به برگزاری مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه گچساران اظهار کرد: این مانور در راستای  حفظ آمادگی و آموزش نیروهای آتش‌نشان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شرایط بحرانی  و تأیید گواهی طبقه‌بندی آتش‌نشانی در فرودگاه گچساران اجرا شد.

وی با بیان اینکه این مانور با فرماندهی رئیس اداره ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت نفت گچساران برگزار شد، افزود:  در این مانور فرضی افزون بر هفتاد آتش‌نشان شرکت نفت گچساران در کنار نیروهای امداد و نجات هلال احمر، شهرداری و بهداشت صنعت نفت برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در این مانور بزرگ همه آتش‌نشانان به آتش حمله‌ور شده و با پیاده کردن عملیات مهار و نجات اهداف مورد پیش‌بینی شده را اجرایی کردند.

حبیبی‌نژاد عنوان کرد: در پایان این مانور آمادگی در شرایط اضطراری و اختتامیه دروه فرودگاهی گواهینامه «kat6 » سازمان هواپیمای کشوری برای فرودگاه نفت گچساران دریافت شد.

وی در پایان یادآور شد: در اجرای این مانور ادارات مختلفی از شرکت نفت گچساران از جمله حراست، بهداری و بهداشت، ترابری، امور فرهنگی و هنری  با همکاری فرمانداری، سپاه پاسداران و هلال احمر گچساران حضور داشتند.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: مانور ، مهار آتش ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.