پخش ویدئوهای زنده در توئیتر بدون نیاز به پریسکوپ

توئیتر نیاز کاربران را برای دانلود پریسکوپ به منظور تماشای ویدئو ها برطرف کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود یک دهه است که توئیتر را به عنوان یک منبع اطلاع رسانی از پدیده های جهانی می شناسیم ولی امروز این شبکه اجتماعی قادر است که این پدیده ها را به ما "نشان" دهد.

اخیرا این شبکه اجتماعی با رونمایی از اپلیکیشن Periscope به پلت فرم خود، این امکان را فراهم کرده است تا 307 میلیون کاربر ویدئو های زنده خود را با فالوور (دنبال کننده ) هایشان به اشتراک بگذارند.

پخش ویدئوهای زنده در توئیتر بدون نیاز به پریسکوپ

در حال حاضر کاربران می توانند با استفاده از پریسکوپ از یک صحنه ویدئو بگیرند و همان لحظه آن را بر روی توئیتر خود قرار دهند.

توئیتر در وبلاگ خود نوشت: "هرزمان که یک ویدئو در توئیتر به اشتراک گذاشته می شد، شما با زدن یک کلیک بر روی لینک اپلیکیشن Periscope را باز می کردید ولی اکنون آن لینک، با خود پخش ویدئو جایگزین شده است به گونه ای که تمام ویدئو ها به صورت خودکار در توئیت پخش می شوند."

از سوی دیگر کاربران برای تماشای ویدئو به پریسکوپ نیاز ندارند، کافی است که تنها با یک کلیک بر روی آن ویدئو، فیلم مورد نظر خود را به صورت Full Screen (تمام صفحه) تماشا کنند، بدون اینکه از برنامه توئیتر خارج شوند.

زمانی که کاربران ویدئو را به صورت تمام صفحه تماشا می کنند، هم زمان تمام نظرات و کامنت های کاربران را می توانند بخوانند و در حال پخش فیلم کامنت بگذارند.

پخش ویدئوهای زنده در توئیتر بدون نیاز به پریسکوپ

گفتنی است؛ پیش از این اپلیکیشن Periscope درتوئیتر وجود داشت ولی کاربران مجبور بودند پیش از تماشای ویدئو روی لینک periscope کلیک کرده و آن را دانلود کنند که نیازمند زمان بیشتری بود اما در حال حاضر این اپلیکیشن برای سیستم عامل Ios وجود دارد و برای اندروید و کاربران وب در حال کار است و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع:دیلی میل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.