تقدیر از قهرمان و ورزشکاران پیوند اعضاء

مراسم تقدیر از قهرمان و ورزشکاران پیوند اعضاء توسط هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران در فرهنگسرای نیاوران انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مراسم تقدیر از قهرمان و ورزشکاران پیوند اعضاء با حضور فاطمه هاشمی رئیس فدارسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، نامنی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، رسته رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، نادری دبیر هیات و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار گردید.

در این مراسم از محسن محمدخانی، محسن مهری و مهدی سلیمی قهرمانان تیم ملی پیوند اعضاء استان تهران که در مسابقات جهانی آرژانتین موفق به دریافت 2 طلا ، 3 نقره و 5 برنز گردیده بودند و همچنین از سرحدی ورزشکار پیوند اعضاء بانوان استان تهران، با اهداء لوح و جوایز ارزنده ای تقدیر شد.

در همین راستا مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء باید جهت همگانی کردن رشته ورزش مربوطه فعالانه تلاش کنند.

گرشاسبی تأکید نمود: هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران همه سعی و کوشش خود را برای فعالیت ورزشی جامعه هدف انجام دهد.

در پایان این مراسم رسته رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران در خصوص اثرات مثبت ورزش در پیشگیری و درمان بیماریهای مبتلا به گروه های هدف و آثار روحی و روانی آن بر انگیزه این قشر و امید به زندگی، نکاتی را مطرح کرد و افزود: نگرانی های افراد مبتلا به پیوند با پرداختن به امر ورزش تا حد بسیاری برطرف می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، پیوند اعضا ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار