مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در رابطه با معاینه فنی اتفاقاتی بوده که خارج از مراکز می افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفرپور در حاشیه نشست مدیران مراکز معاینه فنی کلان شهرهای کشور اظهارداشت: این مراکز معاینه فنی متخلف مربوط به تهران نبوده و مربوط به سایر شهرها و شهرستانهای اطراف تهران بوده است که جریمه های سنگینی را برای این مراکز وضع کردیم و متخلفان را به مراجع قضایی ارجاع دادیم.
 
وی گفت: برای کنترل بیشتر در مراکز معاینه فنی دوربین هایی را برای ورود ، ثبت پلاک و همچنین خروج از مرکز معاینه فنی در نظر گرفته ایم و در تلاشیم تمامی مراکز معاینه فنی به این دوربین ها مجهز شود.
 
مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک سازمان شهرداریها و دهیاریها با اشاره به راه اندازی نرم افزار سیمفا (معاینه فنی یکپارچه ) ادامه داد: از 440 مرکز معاینه فنی 401 مرکز به سامانه سیمفا متصل هستند که بزودی بقیه مراکز نیز تا پایان دی به این سیستم متصل خواهد شد.
 
جعفرپور گفت: تخلف در مراکزی که به سیستم سیمفا مجهز هستند خیلی بعید است زیرا تمامی برچسب هایی که در این مراکز ارائه و توزیع می شود کاملاً تحت نظارت است.
 
وی در خصوص همکاری پلیس و اینکه در روزهای گذشته یکی از مسئولان پلیس راهور عنوان کرده بود که اعتقادی به معاینه فنی نداریم، افزود: بلافاصله بعد از طرح این موضوع از سوی یکی از مسئولان پلیس با رئیس پلیس راهور ناجا جلساتی را هماهنگ کردیم و این موضوع را پیگیر شدیم.  
 
جعفرپور گفت: مشخص شد که منظور این مسئول در رابطه با معاینه فنی اتفاقاتی بوده که خارج از مراکز می افتاد مثلاً چاپخانه هایی که اقدام به چاپ غیر قانونی برچسب معاینه می کردند.
 
وی افزود: معتقدیم مراکز معاینه فنی تخلفاتی داشتند و هیچ کس مصون نیست و ممکن است در یک مرکز چند برچسب غیرمجاز و خارج از چرخه صادر شود که مطمئناً در صورت اطلاع با آنها به شدت برخورد می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار