کرمانشاه؛

دلهره راه رفتن برروی یکی از خیابان های کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه گفت: وضعیت خیابان "حداد عادل" کرمانشاه بحرانی است و هر آن احتمال سقوط این خیابان در رودخانه آبشوران وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دکتر محسن زاهدی گفت: متاسفانه در برخی نقاط از جمله خیابان حداد عادل این وضعیت به علت بار ترافیکی سنگین این خیابان بسیار بحرانی شده است.

وی به تخریب بخشی از مسیر مسقف شده آبشوران در اثر بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و افزود:شانس آوردیم که این حادثه شب هنگام اتفاق افتاد، وگرنه امکان داشت تلفات زیادی بدهیم.

زاهدی اظهار کرد: سازه های آبشوران ناایمن است و این وضعیت در خیابان حداد عادل به وضعیت بحران رسیده است. البتهاز حدود دو سال پیش هشدارهای لازم را در این زمینه داده‌ بودیم.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه اظهار کرد:همان زمان در پی این هشدارها در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه مصوب شد تا عبور وسایل نقلیه سنگین از این خیابان ممنوع شود که متاسفانه به دلیل فشارها و هجمه‌های وارده مجری طرح نتوانست این طرح را اجرایی کند.

وی اظهار کرد: در پی بحرانی شدن این خیابان و ریزش بخش‌هایی از مسیر مسقف شده آبشوارن در پی بارندگی‌های اخیر، عزمخود را برای اجرایی کردن این مصوبه در جهت حفظ جان مردم جزم کرده‌ایم.

زاهدی با اشاره به اجرایی شدن طرح ممنوعیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگیندر خیابان حداد عادل از 19 دی ماه امسال اظهار کرد:در اجرای این طرح هدفی جز حفظ سلامت و جان مردم را مد نظر قرار ندادیم.

وی اظهار کرد: در هنگام بارندگی ما حتی نگران عبور و مرور عابرین پیاده بر روی این خیابان هستیم و کسبه این محل به حساسیت این موضوع آگاه نیستند که وضعیت این خیابان تا چه حد بحرانی است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، رفتن ، خیابان ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.