شهرکرد؛

احداث زيرگذر و روگذر سه راهی هفشجان

پروژه زيرگذر و روگذر سه راهي هفشجان در شهرستان شهرکرد احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با مسئولان شهر هفشجان با بیان این مطلب گفت: اداره كل راه و شهرسازی پيش بينی هاي لازم براي احداث اين پروژه، از محل اعتبارات استانی سال ۹۵ را انجام می دهد.

قاسم سليماني افزود: اعتبار تكميل محور ارتباطي هفشجان به مصطفی آباد و جاده هفشجان به طاقانک نيز بايد در سال آينده تأمين شود.

وی با اشاره به ارسال طرح ارتقاي تقسيمات سياسی شهر هفشجان به بخشداری به وزارت كشور اضافه کرد: مسئولان شهر هفشجان، بايد براي جذب سرمايه گذار به منظور توسعه گردشگري اين شهر، به ويژه در محدوده سد چشمه زنه، تلاش بيشتري انجام دهند.

سلیمانی یادآور شد: از ابتداي نيمه دوم سال جاري تاكنون نيز ۹ كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب در شهر هفشجان اجرا شده كه تا پايان سال مالي ۱۳۹۴ به بيش از ۲۰ كيلومتر مي رسد.

وی با بیان ضرورت جذب كمك های مردمي براي تسریع در اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب هفشجان اظهار داشت: براي تكميل ساختمان آتش نشاني هفشجان هم دو ميليارد ريال از محل اعتبارات مواد ۱۰ و ۱۲ اختصاص مي يابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، به پتانسيل هاي طبيعي موجود در شهر هفشجان برای توسعه كشت گياهان دارويی هم اشاره کرد و گفت: براي ماندگاري نيروي انساني متخصص و كارآمد در این شهر و جلوگيري از مهاجرت آنان، بايد منطقه صنعتي در اين شهر توسعه پيدا كند.

شهر هفشجان از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری است که در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مركز استان واقع شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهرکرد ، هفشجان ، سه راهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.