اعتصاب سراسری پزشکان انگلیسی

برای اولین بار در 40 سال گذشته هزاران پزشک در انگلیس دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پرس تی وی، برای اولین بار در 40 سال گذشته هزاران پزشک در انگلیس دست از کار کشیده و اعتصاب کرده و تاکید کردند تا برآورده شدن خواسته‌هایشان به اعتراضات ادامه می دهند.

این اعتصاب پس از آن است که مذاکرات میان آنها و دولت به نتیجه نرسید. هر دو طرف یکدیگر را به نقض وعده‌هایی که داده‌اند‌، متهم می کنند. در نتیجه در اعتصاب بیست وچهار ساعته پزشکان، بیش از 4 هزار معاینه از قبل برنامه ریزی شده لغو شد.

یک پزشک اعتصاب کننده گفت من خیلی ناراحت هستم که شرایط به اینجا رسیده است. علت اعتصاب ما این است که معتقدیم مفاد قراردادهای دولت با ما اصلا منصفانه نیست و ایمنی لازم در آن پیش بینی نشده است. ما نمی توانیم برای ساعت‌های طولانی کار کنیم زیرا خسته می شویم و دیگر عملکرد خوبی نداریم.

دیگر پزشک اعتصاب کننده گفت: یا باید به پزشکان و کادر پزشکی اعتماد کرد که خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌کنند یا باید به حرف دولت اعتماد کرد. ما پزشکان روزهای تعطیل و حتی شب‌ها نیز کار می‌کنیم.

دیگر کارمند بیمارستانی گفت ما مجبور شدیم اعتصاب کنیم و امیدواریم که امروز آخرین روز اعتصابمان باشد و مشکلات حل شود. البته طبق برنامه قبلی اگر لازم باشد، اعتصاب‌هایی نیز برای تاریخ‌های آینده برنامه ریزی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار