سعیدی:بی تعهدی در پرداخت بدهی به پیمانکاران سرمایه کشور را متلاشی می کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از شرکت های پیمانکاری بدلیل وصول نشدن بدهی از سوی موسسات دولتی به آن‌ها ، مجبور به فروش تجهیزات و ماشین آلات خود شده اند.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بدهی دولت به برخی از پیمانکاران در بخش وزارت راه و شهرسازی ، آب ، برق و ... اظهارداشت: بی تعهدی برخی از شرکت ها و موسسات دولتی در پرداخت به موقع بدهی به پیمانکاران ، موجب شده است تا برخی از این شرکت ها ، تجهیزات و ماشین آلات را ، برای پرداخت بدهی خود ، به فروش برسانند. 

وی تصریح کرد : دولت به پیمانکارانی که به نوعی با وزارتخانه ها در ارتباط هستند ، بدهی کلانی دارد که بخش قابل توجهی از این شرکت های پیمان کار ، برای وصول بدهی، مجبور به فروش سرمایه  و املاک خود شده که این امر در آینده ، فاجعه به بار خواهد آورد. 

سعیدی با بیان اینکه شرکت های پیمانکار نباید سرمایه و دارایی خود را بفروش برسانند، افزود : فروش تجهیزات و ماشین آلات بدین معنی است که ، ما در حال متلاشی کردن سرمایه کشور هستیم بنابراین نباید اجازه دهیم تا این شرکت ها ، ناچار به فروش دارایی خود شوند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این شرکت ها سرمایه و دارایی خود را به فروش برسانند ایجاد و راه اندازی دوباره آن ، با چنین تجهیزات ، تکنولوژی و دانش فنی ، قطعا بیش از 10 سال طول می کشد. 

سعیدی گفت: دولت باید هر چه سریع‌تر در راستای خروج از رکود اقتصادی ، بدهی های خود را پرداخت کند در غیر اینصورت وضعیت اقتصادی کشور روز به روز بدتر خواهد شد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۴
اخه چقد بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۴
پیمانکاران که خودشون خدا تومن پول میگیرن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۴
ای بابا . دولت که همش بدهی داره
آخرین اخبار