بازگشت شعبانلو به تهران/ برنامه تمرینی آبی پوشان

آبی پوشان پایتخت با انجام تمرینات فشرده درصدد هستند تا برای حضور در مسابقات آتی از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پایتخت امروز ساعت 11:30 تمرینات خود را در ودزشگاه شماره 2 مجموعه آزادی برگزار خواهند کرد. همچنین عصر امروز یک نوبت تمرین در دستور کار استقلالی ها قرار خواهد گرفت.
 
با توجه به صلاح دید کادر فنی ، استقلالی ها روز جمعه تمرین نخواهند کرد و به استراحت می پردازند و قرار است تمرینات این تیم از روز شنبه مجدد آغاز شود.

بازیکنان آبی پوش پایتخت روز شنبه و یکشنبه در دو نوبت عصر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد و احتمال دارد آبی پوشان با صلاح دید کادر فنی روز دوشنبه هفته آینده یک بازی دوستانه را نیز  با امید های خود ،یک تیم لیگ یکی و یا تیم ملی دانشجویان برگزار کنند.
 
بازگشت شعبانلو به تهران
 
 با توجه به اینکه میلاد شعبانلو در نظر داشت برای نیم فصل دوم برای تیم صبا با مربیگری علی دایی پا به توپ شود و حتی او در اردوی این تیم در کیش حضور یافته بود اما این امر صورت نگرفت و این بازیکن شبانه اردوی صبا را ترک کرد.
 
 پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان به یک باره از اینکه این بازیکن بدون هماهنگی او در اختیار تیم دیگری قرار گرفته ابراز نارضایتی کرد و گلایه مندی خود را نیز از مسئولان باشگاه استقلال در رسانه ها اعلام کرد اما بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با هماهنگی های لازم این بازیکن را به تیم استقلال برگرداند و گفتنی است میلاد شعبانلو شب شبانه خود را به تهران رساند و این بازیکن از امروز در تمرینات آبی پوشان حضور خواهد یافت .افشارزاده این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار