اصفهان؛

پرشین داروی البرز در فناوری‌های دارویی سرمایه‌گذاری می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری با هدف سرمایه‌گذاری در بخش سلامت و فناوری‌های دارویی میان موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز و جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به امضا رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان این تفاهم‌نامه با هدف بهرهگیری از توان فنی، تحلیلی، نیروی انسانی و شبکه همکاران طرفین در ارایه خدمات به منظور تجاری‌سازی و کاربردی‌سازی فناوری‌ها و همکاری در شناسایی، بررسی، تحلیل، داوری و رتبه‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه طرفین تفاهم‌نامه و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان علاقه‌مند منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم که به مدت سه سال امضا شده است، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز می‌تواند در جلسات ویژه نخبگان، کارآفرینان و طراحان کسب و کار و تشریح اولویت‌های سرمایه‌گذاری خود حضور یابد، همچنین نام و لوگوی خود را در بروشور و وب‌سایت جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به آدرس www.shtf.ir به عنوان همکار جشنواره به همراه اولویت‌های سرمایه‌گذاری که مورد نظر دارد درج نماید.

فناوری‌های دارویی، فناوری‌های نوین مربوط به دارورسانی، فناوریهای نوین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی شامل کیت‌های تشخیصی و نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط با سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز ذکر شده است.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اردیبهشت‌ماه هر سال در اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.