اصفهان؛

استقبال از سرمایه‌گذاران خلاق صنعت حمل و نقل پاک در اصفهان

درنشست تخصصی حمل و نقل و ترافیک همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر خلاق اصفهان راهکارهای حمایتی از سرمایه‌گذاران خلاق در صنعت حمل و نقل پاک دراصفهان تشریح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نشست که با حضور سرما‌یه‌گذاران داخلی و خارجی و نیز کارشناسان این حوزه همراه بود سرمایه‌گذاری در شبکه متروی اصفهان بخصوص خط دو و سه و نیز خطوطBRTو تراموا تشریح و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با جزئیات کامل از محل مورد نظر و میزان سرمایه‌گذاری نقدی موردنياز برای طرح به حاضرین ارائه شد.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در اين نشست با بیان اینکه در بین کشورهای منطقه کشور ایران برای سرمایه‌گذاری بهترین نقطه است، گفت: خوشبختانه زمینه کسب و کار و سرمایه‌گذاری به خصوص پس از پسا تحریم فراهم شده و ریسک سرمایه‌گذاری در ایران به حداقل رسیده است.

وی افزود: سیاست توسعه‌ای اصفهان نیز به سمت توسعه پایدار و حمل و نقل پاک مبتنی بر مسائل زیست محیطی و پیاده‌مداری، آرام‌سازی کلی سرعت حمل ‌و نقل در مرکز شهر، ارائه تسهیلات و روان‌سازی ترافيک است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ارتقای حمل و نقل همگانیدر گرو توسعه پایدار و کاهش وابستگی به خودرواست.

معاون حملو نقل و ترافیک اصفهان به تشریحقانونحمایت از سامانه­های حمل و نقل‌ریلی شهری و حومهاصفهان پرداخت و گفت: مسیر تراموای خیابان امام خمینی و مسیر تراموای میدان جمهوری تا میدان آزادی از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه حمل و نقل در اصفهان است.

وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان از همکاری شرکتهای معتبر در زمینه تکمیل شبکه حمل و نقل سبک شهری استقبال می‌کند.

مدیر عامل متروی اصفهان هم با اشاره به موقعیت ایستگاه های خط دو و سهمتروی اصفهان،توسعه با محوريت حمل و نقل عمومي ومجتمع‌هاي ايستگاهي جهتTODرا برای سرمایه‌گذاری مناسب عنوان کرد.

محمدشعربافکمينه کردن تعداد پارکينگ درمناطق مرکزي و احداث پارکينگ طبقاتي در ايستگاههاي حاشيه‌اي مرکز، به کارگيری همزمان پروژهTDMوآرام‌سازي ترافيكبه همراه ساماندهی مجتمع‌های ايستگاهیرا از دیگر فرصت‌‌های جذب سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

در همايش فرصت های سرمايه گذاری شهر خلاق اصفهان، نشست های تخصصی همایش بین‌المللی‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر خلاق اصفهان با ارائه فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک اصفهان برگزار شد.  

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.