سرقت موتورسیکلت با سرنگ بیهوشی/ مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند+ تصاویر

سارق حرفه ای که به شیوه بیهوشی و در مواردی پوشش مامور اقدام به سرقت موتورسیکلت شهروندان می کرد، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 12:00 شانزدهم دی ماه ، واحد آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشت زنی در میدان منیریه به سرنشین جوان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 مشکوک شده پس از توقف موتورسیکلت و بررسی ارکان هویتی موتورسیکلت مشخص می شود که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در حوزه کلانتری 137 نصر بوده و در نهم دی ماه سرقت شده است .

**پرونده در اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت موتورسیکلت" و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

**سرقت موتور در پوشش مأمور پلیس آگاهی

در شرایطی که متهم "ایرج . ش" (متولد 1358) در اظهارات اولیه عنوان کرده بود که موتورسیکلت را به شیوه عادی انجام داده اما مالباخته پس از حضور در اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، ضمن شناسایی ایرج عنوان کرد که وی تحت عنوان مأمور پلیس آگاهی ابتدا اقدام به جلب اعتماد و نهایتا سرقت موتورسیکلت از وی نموده است .

مالباخته در خصوص نحوه سرقت موتورسیکلتش به کارآگاهان گفت : "در ایستگاه مترو 15 خرداد منتظر مسافر ایستاده بودم که متهم به مقصد بیمارستان میلاد اقدام به کرایه موتور نمود ؛ در بین راه این شخص خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی و حتی یک کارت شناسایی را نیز نشان داد ؛ [متهم ] مدعی شد که برای تهیه گزارش از یک متهم به بیمارستان می رود و به این بهانه زمانیکه به مقابل درب اورژانس بیمارستان رسیدیم ، چند برگه را تحت عنوان پرونده به من تحویل داد و از من خواهش کرد تا آنها را به دست یکی از همکارانش در داخل بیمارستان برسانم !! من نیز به قصد همکاری با پلیس ، از موتور پیاده و پس از گرفتن پرونده به طرف اورژانس بیمارستان حرکت کردم که در همین زمان ، این شخص موتورسیکلت مرا سرقت و از محل متواری شد .

سرقت های موتورسیکلت به شیوه بیهوشی و یا تحت پوشش مأمور

**سرقت موتور به شیوه بیهوشی

با توجه به شیوه و شگرد سرقت موتورسیکلت و شناسایی متهم به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار با 4 فقره دستگیری ، بررسی سرقت های مشابه در دستور کار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی یکی دیگر از شکات پرونده شدند که متهم اینبار به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت موتورسیکلت از وی کرده بود .

شاکی جدید پس از حضور در اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، ضمن شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ایستگاه مترو گلوبندک منتظر مسافر ایستاده بودم که متهم به عنوان مسافر سوار موتور شد . هنوز مسافت زیادی را نرفته بودم که ناگهان در پهلوی خود احساس درد شدیدی کرده و متوجه شدم که متهم از پشت سر یک سرنگ را وارد بدنم کرده ؛ چند ثانیه بیشتر طول نکشید که بیهوش شدم و زمانیکه به هوش آمدم خودم را در داخل بیمارستان دیدم ؛ در داخل بیمارستان عنوان شد که نزدیک به ده روز است که بیهوش بودم .

سرقت های موتورسیکلت به شیوه بیهوشی و یا تحت پوشش مأمور

سرهنگ کارآگاه صفدر جان پرور ، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه شناسایی متهم از سوی تعدادی از شکات پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و شکات پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی سرپرست محترم دادسرای ویژه سرقت ( داسرای 34 تهران ) صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۲۶ دی ۱۳۹۴
اگر از وی شرح حال بگیرن و از شغل پدرش و وضع زندگیش بپرسند پدرش نان حلال به این نداده ویا یک مشکل اساسی در زندگیش است من یقین دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
این ابله با خودش فکر نکرده که یه روز دستش رو میشه و دستگیر میشه ! برا خودش جرم سواستفاده از لباس نیروی انتظامی که خیلی سنگینه درست کرده؟!
الان 2 تا جرم انجام داده
دزدهم دزدهای قدیم که یه ذره زحمت به خودشون میدادن برا باز کردن قفل موتور! یا ....
این یکی لقمه آماده میخاسته هلو بپر تو گلو:) روانی
آخرین اخبار