کودکی که برای نخستین بار بازی کردن با دو دست را حس کرد + تصاویر

کودکی که به دلیل ابتلا به ناهنجاری «سیم براکی داکتیلی» دست چپش از بدو تولد فاقد انگشت بود، اکنون به کمک فناوری چاپ سه‌بعدی صاحب انگشتان پروتزی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، کودکی زیبا که به دلیل ابتلا به ناهنجاری «سیم براکی داکتیلی» دست چپش از بدو تولد فاقد انگشت بود، اکنون به کمک فناوری چاپ سه‌بعدی صاحب انگشتان پروتزی شده است. حالا بروک جکسونِ 3 ساله درست مانند یک انسان معمولی اسباب‌بازی‌ها را با دو دستش برمی‌دارد.

 کودکی که برای نخستین بار لذت کار کردن با دو دست را حس کرد + تصاویر

کودکی که برای نخستین بار لذت کار کردن با دو دست را حس کرد + تصاویر

مادر بروک، نیکولا هیزِ 6 ساله اهلِ اسپالدینگ، لینکز، با دلی شکسته خود را وقف دخترش کرده بود تا به او در کنار آمدن با این جبر طبیعی کمک کند. تا اینکه بالاخره موسسه خیریه‌ای را پیدا کرد که به کودکان نیازمند پروتزهای ساخته‌شده از چاپگرهای سه‌بعدی می‌داد.

کودکی که برای نخستین بار لذت کار کردن با دو دست را حس کرد + تصاویرکودکی که برای نخستین بار لذت کار کردن با دو دست را حس کرد + تصاویر

نیکولا می‌گوید: روزی که پروتزها را به بروک دادند غرق در اشک شدم ... آن اوایل وقتی پزشکان گفتند که بیش از این کاری از دستشان بر‌نمی‌آید واقعاً حس بدی داشتم و تصور می‌کردم بروک باید تمام زندگی‌اش را با دستانی ناقص سپری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار