حاشیه دیدار شیمیدر و شهرداری گرگان

سکوت برای پدر هانیبال؛ شعار علیه فدراسیون بسکتبال و دیسکالیفه شدن ایزدپناه

دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و شهرداری گرگان حواشی زیادی مانند دیسکالیفه شدن سرمربی شهرداری و شعار هواداران این تیم علیه داوران و فدراسیون بسکتبال داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و شهرداری گرگان از هفته نوزدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 17 امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد. دیداری که با حواشی متعددی داشت. 

*پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم یک دقیقه به مناسب درگذشت پدر جیسون هانیبال، سنتر کانادایی شیمیدر که شب گذشته چشم از جهان فروبست، سکوت کردند. 

*محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان در کوارتر چهارم به داور اعتراض کرد و دیسکالیفه شد. به این ترتیب ایزدپناه هفته آینده نمی‌تواند تیمش را برابر دانشگاه آزاد همراهی کند. 

*حدود 20 نفر از هواداران شهرداری گرگان که در سالن حضور داشتند در وقت پایانی و زمانی که شیمیدر امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و از شهرداری پیش افتاد، با شعارهایی مانند «شیمیدر فدراسیون»، «صفرزاد- فدراسیون پیوندتان مبارک» نسبت به قضاوت داوران این دیدار واکنش نشان دادند. 

*در پایان بازی عدنان دورقی از شهرداری گرگان و اوشین ساهاکیان کاپیتان شیمیدر با یکدیگر بگو مگو کردند. اوشین ساهاکیان هم در این دیدار 5 فوله شد. 

*ناظر بازی پس از پایان دیدار به عملکرد حراست سالن در برخورد با تماشاچیان گرگانی معترض بود و یکی از ماموران حراست در پاسخ به وی تاکید کرد نمی‌توانسته تماشاگران را از سالن بیرون کند و باعث درگیری آن‌ها با هواداران شیمیدر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار