ملکی:شانس صعودمان به مرحله نیمه نهایی را افزایش دادیم

مدیرفنی تیم ووشوی شهرداری بندرعباس گفت: با پیروزی مقابل تیم پاس قوامین شانس صعود از گروه خودمان بعنوان تیم دوم را افزایش دادیم.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو پس از پیروزی تیمش در دیدار حساس  مقابل تیم پاس قوامین در هفته پایانی از دور رفت لیگ برتر ووشو به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: تیم شهرداری بندرعباس با وجودیکه بیش از 60 درصد ترکیبش از ووشوکاران بومی است و در گروه بسیار سختی قرار گرفته و تیم پارس جنوبی قهرمان فصل گذشته نیز در گروه ما قرار دارد ،اما خوشبختانه تا هفته پایانی دور رفت نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

وی افزود: طی برگزاری دیدارهای پنج هفته از دور رفت لیگ برگشت فقط مغلوب تیم پارس جنوبی قهرمان فصل گذشته که در این فصل نیز از ووشوکاران قهرمان چندین دوره جهان و آسیا در ترکیبش بهره می برد ،شد و در سایر بازی ها حریفانش را مغلوب کرد و با این شرایط برای دور برگشت شرایط بهتری را برای خود رقم زد و امیدش برای صعود به مرحله نیمه نهایی بعنوان تیم دوم از گروه خودش را افزایش داد.

ملکی گفت: در دیدار امروز رقابت های سخت و تنگاتنگی را با تیم پاس قوامین داشتیم .در بخش تالو با نتیجه 2 بر 2 برابر کردیم،اما در بخش ساندا در اوزان 52 ،60،80،85کیلوگرم باختیم و در اوزان 56،65 ،70 نیز پیروز شدیم و در واقع در دیدار منفی 90 کیلوگرم که نتیجه پیروزی هفته پنجم رقم می خورد،ووشوکار تیم ما موفق شد تا حریفش را مغلوب کند و به این ترتیب هفته پنجم و پایانی دور رفت را با پیروزی و کسب 7 بر6 به نفع خودمان پایان رساندیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:از شرایط و نتیجه به دست آمده در هفته پایانی دور رفت راضی هستیم و تا به اینجا به آنچه که از ووشوکارانمان توقع داشتیم، رسیدیم و طبق برنامه هایی که داشتیم،پیش رفتیم. همچنین  با توجه به اینکه بازی های دور رفت به پایان رسید تیم شهرداری بندعباس با کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرارداریم و این شرایط خوبی است،زیرا اگر در دور برگشت به جز مقابل تیم پارس جنوبی بازهم در دیداری مغلوب شویم اما با توجه به تفاضل ها و تعداد بردهایمان بازهم حاشیه امنیتمان بیشتر است و شانس صعود داریم.

گفتنی است:ووشوکاران تیم شهرداری بندرعباس در بخش ساندا توسط منصور نوروزی مربی تیم ملی و در بخش تالو توسط علیرضا بهره من مربی تیم ملی هدایت می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار