قم؛

مدال‌های جام تختی برای کشتی قم ارزش زیادی دارد

مدال‌های جام بین‌المللی تختی برای کشتی قم ارزش زیادی دارد و هر سه نماینده قم با امیدواری به کسب مدال از این جام به روی تشکر می‌روند.

مدال‌های جام تختی برای کشتی قم ارزش زیادی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن وزیری با تاکید بر اینکه کشتی‌گیران قم برای کسب مدال از جام جهان‌پهلوان تختی به روی تشک می‌روند، اظهار کرد: علاوه بر کسب مدال دیگر عاملی که موجب حضور پرقدرت کشتی‌گیران قم در این جام می‌شود، کسب مجوز برای عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی است.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران استان قم در سه وزن برای کسب مدال از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان‌پهلوان تختی با حریفان خود سرشاخ می‌شوند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت کشتی قم در زمینه توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی موفق و مدال‌آور حضور مستمر و مداوم در رقابت‌های مهم داخلی، برون‌مرزی و بین‌المللی است.

وزیری ادامه داد: ما در طول سال طبق تقویم هیئت کشتی که با تقویم و برنامه سالیانه فدراسیون کشتی هماهنگ است در تمام مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنیم و در رقابت‌های لیگ و همچنین تورنمنت‌های متنوعی که برگزار می‌شود کشتی‌گیران قم را برای مصاف با حریفان اعزام می‌کنیم.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: هیئت قم سعی دارد که در هر دو رشته آزاد و فرنگی کشتی توسعه و پیشرفت داشته باشد اما با توجه به سابقه و پیشینه کشتی قم، در حال حاضر ما در کشتی فرنگی موفق‌تر عمل می‌کنیم و تقریبا تمام مدال‌های خود را از کشتی فرنگی به دست می‌آوریم.

وی یاد آور شد: در سال جاری کشتی‌گیران قم در مسابقات مهمی همچون بین‌المللی، جهانی و آسیایی به میدان رفته و افتخارات زیادی را نصیب ورزش قم به ویژه خانواده کشتی کرده‌اند و تا پایان سال نیز از چندین میدان و رقابت‌ دیگر داخلی و بین‌المللی قطعا افتخار کسب خواهند کرد.

وزیری با اشاره به حضور کشتی‌گیران قم در رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام جهان‌پهلوان تختی به برنامه این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: برگزاری مسابقات در رده سنی بزرگسالان صورت می‌گیرد و کشتی‌گیران قم با تمام توان خود به مصاف حریفان داخلی و خارجی خواهند رفت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جام جهان‌پهلوان تختی روزهای 24 و 25 دی‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام خواهد رسید از روز پنجشنبه بیست و چهارم دی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران رسما آغاز خواهد شد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: حضور سه کشتی‌گیر قم یعنی هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 75 کیلوگرم و همچنین مهدی ابراهیمی و علی زینتی‌رفاه در وزن 80 کیلوگرم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان‌پهلوان تختی قطعی شده و امیدوار به کسب مدال توسط هر سه کشتی‌گیر هستیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.