جانشین پلیس پیشگیری ناجا: پرونده‌های متهمان الکترونیکی شد

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، ظرفیت‌هایی که آیین دادرسی کیفری به ویژه آیین دادرسی الکترونیکی در اختیار این پلیس قرار داده است را فرصت مغتنمی برای تسهیل و تسریع خدمات انتظامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، بکارگیری فناوری و تجهیزات نوین و توانمندسازی کارکنان، رویکردهای پلیس پیشگیری در افزایش، بهبود خدمات انتظامی و کسب رضایت مندی مردم است. 
 
وی افزود: افزایش و بهبود خدمات انتظامی مأموریتی است که به صورت ویژه و به طور مستمر از سوی این پلیس، هدف گذاری و پیگیری خواهد شد و خوشبختانه گام های موثر و خوبی در این راستا برداشته شده است. 
 
جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش و تربیت بیان کرد: برگزاری دوره‌های استانداردسازی رفتار در راستای افزایش دانش و مهارت مسئولان و کارکنان رده مأموریتی پلیس پیشگیری موثر بود. 
 
وی ادامه داد: استمرار آموزش با نگاه مهارت افزایی ادامه خواهد داشت و موجب افزایش خدمات ناجا می شود. 
 
سردار معصوم بیگی ظرفیت‌هایی که آیین دادرسی کیفری به ویژه آیین دادرسی الکترونیکی در اختیار این پلیس قرار داده را فرصت مغتنمی برای تسهیل و تسریع خدمات انتظامی عنوان کرد و گفت: ارسال الکترونیکی پرونده ها و اعلام مشخصات سجلی متهمان بازداشتی به مراجع قضایی در این راستا صورت گرفته است. 
 
وی گفت: توسعه موسسات حفاظتی و مراقبتی، بکارگیری پلیس افتخاری و ... در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار