لرستان؛

شناسایی و جذب 22 هزار بی سواد در لرستان

جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛حیدری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در این جلسه از شناسایی و جذب 22 هزار بی سواد در لرستان خبر داد و گفت : قریب به 12هزار نفر از این اشخاص تاکنون تحت آموزش قرار گرفته اند.

دبیر جلسه روسای آموزش و پرورش نیز به کاهش 50درصدی شکایات اشاره کرد و گفت : در سال 94 شکایات به این سازمان 765مورد کاهش یافت که 328مورد مربوط به مسائل آموزشی ، 119مورد پرورشی ،250مورد اداری ،30مورد شخصی و 138مورد هم حقوقی بود .

محسن یوسفوند معاون پرورشی و فرهنگی گفت : بر اساس شاخص های کشوری در مسابقات فرهنگی هنری سال 93 لرستان توانست جایگاه چهارم کشور را کسب کند.

اردشیر سرپرست معاونت آموزش متوسطه به اجرای طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی در 164آموزشگاه دوره اول و دوم متوسطه اشاره کرد و گفت : 32هزارو750دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار دارد .

جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های لرستانی با محوریت کیفیت بخشی به آموزش ،تبیین دستورالعمل جدید نحوه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و طرح تعالی مدیریت مدرسه ، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی ، جشنواره جابر و المپیادهای علمی ، راهکارهای ارتقاء میانگین نمران نهایی دانش آموزان ، هدایت تحصیلی و توسعه متوازن رشته های تحصیلی ،نظارت بر فعالیت های سوادآموزی و فراخوان پرسش مهر 16 در مرکز آموزشی ،رفاهی معلم شهرستان خرم آباد برگزار شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.