عصفوری: گلبارنژاد نماینده ایران در جام جهانی دوچرخه‌سواری شد

دبیر انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین گفت: بعد از رکورد گیری، نفر برتر برای اعزام به ایتالیا مشخص شد.

منصوری: نماینده ایران برای حضور در ایتالیا مشخص شد
عصفوری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاپ ایتالیا، آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو است و با توجه به این که ایران در مسابقات پارآسیایی اینچئون در سال 2014 موفق به دریافت حد نصاب لازم ورودی بازی‌های ریو یا همان mos شد برای ثبت آن باید در ایتالیا حاضر شود تا سهمیه خود را قطعی کند.

وی افزود: به همین منظور رقابت‌های انتخابی با حضور 6 دوچرخه سوار جانباز و معلول که از بهترین‌های ایران هستند در ماده تایم تریل انفرادی 4 کیلومتر به میزبانی شهریار استان تهران برگزار شد بهمن گلبار نژاد از استان فارس با ثبت 22 دقیقه  و 50 ثانیه به عنوان نماینده ایران به رقابت‌های  ایتالیا اعزام می‌شود.

 عصفوری ادامه داد: برای آمادگی بیشتر این دوچرخه سوار دو مرحله اردو تا زمان اعزام برگزار می‌کنیم که هر اردو شامل یک مرحله تمرین جاده به صورت موازی و استقامتی و یک مرحله تمرین در پیست به صورت تخصصی است و در نظر داریم با موافقت فدراسیون یک هفته اردو در پیست کشور هلند زیر نظر مربیان آنها برگزار کنیم تا با آمادگی کامل در ایتالیا حاضر شویم.

 دبیر انجمن دوچرخه سواری گفت: بعد از مکاتبه با فدراسیون و موافقت انجمن محمد ابراهیم پور که در این مسابقه به مقام دوم رسید را در گروه C برای کسب تجربه به رقابت‌های ایتالیا اعزام کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار