همدان؛

با فروش فوق‌العاده در صنف خرازی همدان رکود بازار شکسته شد

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروش همدان گفت: تمهیدات لازم برای برپای فروش فوق العاده در واحدهای صنفی عضو اتحادیه اندیشیده شده و تخفیفات مناسبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر گلبخش  اظهار کرد: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها اتحادیه صنف خرازی‌ تمهیداتی برای فروش فوق‌العاده و حراج ویژه اعضا در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه تخفیفاتی نیز برای تشویق اعضا در راستای برگزاری فروش فوق‌العاده در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه فروش بهاره برگزار نمی‌شود، واحدهای صنفی می‌توانند هزینه‌های اجاره غرفه‌ها را به عنوان تخفیف در نظر بگیرند که در این صورت به نفع مردم و واحد صنفی خواهد بود.

رئیس اتحادیه خرازی‌فروش‌های همدان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه باعث رکود بازار خواهد شد چرا که حضور تعداد محدودی از واحدهای صنفی در نمایشگاه امکانپذیر است و سایر واحدها با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار واحد صنفی عضو اتحادیه خرازی‌فروش‌ها در همدان هستند، ادامه داد: مسئولان مربوطه در صورتی با برگزار نکردن نمایشگاه موافقت کردند که اعضا فروش فوق‌العاده را برگزار کنند.

گلبخش خاطرنشان کرد: اتحادیه خرازی‌فروش‌ها آمادگی دارد مجوزهای لازم را برای واحدهای صنفی در راستای برگزاری فروش فوق‌العاده یک روزه صادر کند و هزینه آن را نیز دریافت نخواهد کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: دشمنان ما با طرح موضوعاتی از قبیل ولنتاین قصد ترویج فرهنگ منسوخ خود را دارند تا با تولید و عرضه کالاهای غربی که به صورت ناخواسته توسط اصناف ما صورت می‌گیرد به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس اتحادیه خرازی‌فروش‌ همدان گفت: از مردم و واحدهای صنفی درخواست داریم که در قبال خرید و فروش این نوع اجناس هوشیار بوده و در دام دشمنان نیفتند.

وی اظهار کرد: نمادهایی که دشمنان با ترویج آنان به دنبال تحقق اهداف خود هستند در سایت اطلاع‌رسانی اداره اماکن موجود است ضمن آنکه اتحادیه خرازی فروش‌ها همواره آمادگی دارد تا توضیحات لازم را به اعضا در این خصوص ارائه دهد.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.