آبادان؛

استعداد بالای بانوان فوتبالیست خوزستانی

خوزستان قابلیت داشتن دوتیم در لیگ برتر فوتبال بانوان را داراست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ استعدادیاب بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به سطح بالای بازیکنان خوزستانی، گفت: این استان حتی پتانسیل داشتن دو تیم در لیگ برتر کشور را هم دارد.

فروزان سلیمانی در خصوص برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال بانوان زیر 16 سال گفت: نزدیک به 40 فوتبالیست از سراسر استان در این اردو شرکت داشتند و به نظر من این نفرات از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشتند.

وی افزود: من فکر نمی‌کردم که سطح نفرات شرکت‌کننده این‌قدر بالا باشد و از حد تصور من خارج بود. از رییس هیات فوتبال خوزستان و دیگر مسوولان استان می‌خواهم که تلاش کنند تا بتوانند سهمیه‌ای از این استان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شرکت دهند‏، چرا که حیف است این استعدادها این‌گونه هدر روند.

وی تصریح کرد: این استان حتی پتانسیل داشتن دو تیم در لیگ برتر کشور را دارد تا بازیکنان آن بهتر به فوتبال کشور معرفی شوند. من در این استعدادیابی چند بازیکن را انتخاب کردم و به خانم مهینی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر 16 سال معرفی خواهم کرد و نظر نهایی با او است.

استعدادیاب خوزستانی فدراسیون فوتبال افزود: این نفرات با تلاش و همت می‌توانند خود را در اردوی تیم‌ملی به سرمربی تیم‌ملی قالب کنند و اگر این تلاش را داشته باشند، این استان می‌تواند پنج سهمیه در تیم‌ملی زیر 16 سال داشته باشد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.