اصفهان؛

پلمپ كارگاه توليد پارچه هاي غير مجاز

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از پلمپ كارگاه توليد پارچه هاي سنتي زري بافي با نقش هاي غير مجاز و نماد هاي مربوط به دوران طاغوت و دستگيري يك نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "مهدي پور غلامحسين" فرمانده انتظامي شهرستان كاشان، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي مقابله با پروژه دشمن براي نفوذ در حوزه فرهنگي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي اين فرماندهي در پي كسب خبري مبني بر توليد پارچه هايي با نقش هاي غير مجاز در كارگاه توليد پارچه هاي سنتي زري بافي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضايي از اين كارگاه بازديد به عمل آورده ويك نفررا در حال بافت پارچه هايي با نقش هاي غيرمجاز و نماد هاي مربوط به زمان طاغوت مشاهده كردند.

سرهنگ پورغلامحسينگفت:در اين رابطه تمامي پارچه هاي توليد شده جمع آوري و متصدي كارگاه دستگير و تحويل مراجع قضايي شده و كارگاه مذكور نيز با حكم مقام قضايي پلمپ گرديد.

سرهنگ پور غلامحسين با بيان اينكه پليس با تمام توان با نفوذ فرهنگي دشمن مقابله مي كند گفت: رواج نمادهاي رژيم منحوس شاهنشاهي در بين مردم به خصوص جوانان نقشه جديد دشمن در جنگ نرم براي به انحراف كشيدن نسل جديد كشور است كه خانواده ها بايد بيشتر از اين هوشيار بوده و مراقب فرزندانشان باشند.  

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.