زنجان؛

تاثیر تقويت نهاد خانواده در پيشگيری از وقوع جرم

فرمانده انتظامی زنجان گفت :تقويت نهاد خانواده يکی از راه کارها و فاکتورهای اساسی در پيشگيری از وقوع جرم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينكه جرم پديده اي اجتماعي و کاملا نسبي است گفت: پليس با تمام توان در راستاي پيشگيري از وقوع جرائم تلاش مي كند.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: امروزه با توجه به کثرت وقوع جرايم ، پيشگيري از آن اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است.

وي ادامه داد: تقويت مداخله نهاد خانواده يکي از راه کارها و فاکتورهاي اساسي در پيشگيري از وقوع جرم مي باشد در جامعه کنوني جرايم ، ابزارهاي انحراف و شيوه هاي آن افزايش يافته و زمينه کج روي ها و آسيب هاي اجتماعي بيش از پيش فراهم شده و مسئوليت خانواده ها را سنگين تر ساخته است.

اين مقام مسئول افزود:براي پيشگيري از وقوع آسيب هاي اجتماعي و انحرافات ضروري است عوامل و ابزار تربيت مورد توجه قرار گيرند و خواسته‌ها از آن طريق القا شوند که در اين راه خانواده، مدرسه و اجتماع نقش اساسي بر عهده دارند.

خاني پور تصريح كرد:پليس در ديدگاه جامعه محوري خود بر پيشگيري اجتماعي از آسيب ها و جرائم تاكيد دارد و با مشاركت احاد جامعه تلاش مي كند تا اسيب هاي اجتماعي را كاهش دهد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري يك سارق كيف قاپ لحظاتي پس از سرقت خبر داد و گفت: هوشياري گشت پليس مجال متواري شدن از كيف قاپ را گرفت و متهم پس از انتقال به كلانتري به جرم خود اعتراف كرد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: تقویت ، خانواده ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.