بدل روسی لئوناردو دیکاپریو + تصاویر

از قدیم گفته‌اند که هر یک از ما، بدلی داریم که از نظر قیافه بسیار شبیه به ماست. در اینجا با بدل لئوناردو دیکاپریو آشنا می‌شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، لئوناردو دیکاپریو بازیگریست که تقریبا همه او را می‌شناسند. مخصوصا که تا الان 3 جایزه گلدن گلاب برده و علاوه بر فیلم‌های زیادی که بازی کرده، به عنوان سخنران به کشورهای مختلف سفر و در مورد تغییر شرایط آب و هوایی سخنرانی‌کرده‌است.

بدل روسی لئوناردو دیکاپریو + تصاویر

فکر می‌کنید اگر او بازیگر نمی‌شد، چه کاره می‌شد؟ آیا ممکن بود دیکاپریوی 41 ساله با بدل خود در اداره پلیس روسیه همکار شود؟!

عکسی که مشاهده می‌کنید، تصویر بدل دیکاپریوست که در توییتر یک روزنامه روسی به اشترک گذاشته شده‌است. البته این آقای پلیس کمی تپل‌تر از دیکاپریوست. اما قد و قامت، رنگ چشم و ابروی ‌آن‌ها بسیار به هم شبیه است.

بدل روسی لئوناردو دیکاپریو + تصاویر

بسیاری از کاربران توییتر بعد از دیدن این پیام به دیکاپریو پیشنهاد دادند که با این فرد حتما فیلمی بازی کند.  لئوناردو دیکاپریو قبلا بیان کرده بود که  اصل و نصبش از یک طرف به روس‌ها می‌رسد و شاید این فرد واقعا یکی از فامیل‌های دور او باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۴
اصلا شبیه نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۴
شاید هم بابا شون یکیه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۶ دی ۱۳۹۴
خانواده مادرى من از مهاجران قفقازى هستند بجز مادرم همه ازدواج فاميلى داشتند پسر خاله ام همسن ديكاپريوست بقدرى شبيه ايشونه كه وقتى براى سفر تجارى به چين وتايلند رفته بود همه ى مردم به اشتباه دوره اش كرده بودند وسلفى ميگرفتند الان برام جالب بود كه ايشون هم رگ روسى داره واقعاً كه همه از يه جفت افريده شده اند را الان درك ميكنم
آخرین اخبار